Het algemene boekentopic (Deel 2)

9 likes

Er is geen Hebban adventskalender dit jaar, jammer :frowning:

2 likes

Ik heb ook een leuke leesmaand gehad! En grappig dat ik over elk boek precies 7 dagen heb gedaan.

Schermopname (3)

Nu ben ik begonnen aan De rivier is een wond vol vissen van Lorena Salazar, had ik gewonnen via een winactie op Bookstagram :blush:

7 likes

November:

• Haunting of Blackwood House van Darcy Coates (blehhh stomste karakters ooit)
  • Bloed krijg je er nooit meer uit van Philip Snijder review
  • Nightshift van Kiare Ladner
  • Men Explain Things to Me van Rebecca Solnit
  • Het duiveltje van de geest van Lee Baer
  • De plantrekkers van Heleen Debruyne (online bieb) review
  • Hunted van Darcy Coates
  • Group van Christie Tate
  • Hier komen wij vandaan van Leonieke Baerwaldt
  • Ik moet dit doen van Maren Stoffels
5 likes

Ik heb maar twee boeken uitgelezen in november! Maar ik was ook nog bezig in een ander Engels boek (Sharp objects van Gillian Flynn, inmiddels uit), en dat duurt toch altijd langer bij mij. Ik heb wel heel erg genoten van het lezen. Ik heb m’n boeken er elke dag wel bij gepakt.

O en ik ben ook begonnen in Harry Potter en de halfbloed prins, en daarnaast ga ik starten in De geheugenpolitie van Yoko Ogawa.

Oeh en nog één boek tot ik m’n reading challenge van 52 boeken heb gehaald :tada:

10 likes

Zo goed en heftig, en dan ook nog humor kunnen gebruiken. Vijf sterren kippenvel.

1 like

Doe ook maar eens mee. Dacht dat ik weer 1 boek had uitgelezen maar schijnbaar drie. Een al begonnen in oktober maar begin nov uitgelezen!

Mijn huidige CR

Heb ACOTR even vervangen voor Nooit Meer. gewoon om even iets te lezen tussendoor ik weer een YA/Fantasy achtig boek neem.

2 likes

Wat vond je van Men Explain Things to Me?

Geweldig!!! Ik heb het boek eerst een jaar weggelegd, na de eerste paar essays waarin het vooral over statistieken in geweld tegen vrouwen ging. Helemaal murw geslagen.
Paar weken terug weer opgepakt en toen in 1 ruk uitgelezen. Echt belangrijke essays, verhelderend, best pittig maar het eindigt heel hoopgevend.

5 likes

Oh leuk! Die ligt ook nog op mijn stapel.

2 likes

Mijn boeken van november!

7 likes

Ik heb gisteren Nooit Meer uitgelezen van Colleen Hoover. Voor mijn doen redelijk snel een boek van 400 uitgelezen.
Was redelijk vlot geschreven maar op de een of andere manier voelde het alsof het boek is ingekort. Sommige stukken gingen zo vlot over elkaar terwijl er op sommige punten zoveel aandacht werden gelegd dat ik de keus niet helemaal snapte.
Overigens denk ik ook dat ze voor Ryle iets te veel Grey’s heeft gekeken voor zijn chirurg verhaal, wat volgens mij ook niet helemaal lekker was uitgewerkt.
Voorheen kon ik Colleen best wel oke lezen maar nu heb ik zoiets van; meh not worth the hype

Oeh!! Gekregen van Sinterklaas.

17 likes

Dit vond ik de beste van die trilogie! Enjoy. :sunglasses:

3 likes

Goed te horen! Vond deel 1 al erg leuk.

Een aanrader dus??

1 like

Ja deel een vond ik leuk, ik houd wel van wat magie in boeken en in deze boeken gaat het om de magie en saga uit de Arabische landen.

Dus benieuwd naar deze!

Maar eerst nog deel 4 van de spiegelpassante uitlezen. Mijn hemel wat een gedrocht.
Deel 1 was vermakelijk
Deel 2 was ook weer erg vermakelijk
Deel 3 werd lastig te volgen
Deel 4 fantasie van de schrijfster is op hol geslagen en je snapt er bijna niets meer van.

2 likes

Hier sluit ik me helemaal bij aan, vond het ook apart dat hij in z’n operatieoutfit naar huis ging? Maar geen idee of dat misschien realistisch is in Amerika?

Ga je It starts with us ook lezen (het vervolg)? Ik twijfel nog een beetje, maar aangezien het boek wel makkelijk wegleest denk ik dat ik wel een poging waag.

1 like

Ik denk het niet. Ik werd echt boos van te weinig Atlas/Lily en hoe het eindigde. Wat ik tegen kwam qua recensies is dat het echt geschreven is omdat de fans het wilde. MIsschien een keer als het in de sale is maar nieuwprijs ga ik er niet voor betalen.

Met die scrubs vond ik ook bijzonder. Wat ik in greys zie is dat ze na operaties gewoon schone aan doen en met naar huis gaan en komen doen ze altijd hun kleren aan. Hoe het in het echt is, geen idee :stuck_out_tongue:

@Madam-Mikmak klinkt interessant!

1 like

Ik heb 'm toegevoegd! Na jouw bericht was ik ook gaan kijken naar de aanvragen maar er komen er echt meerdere per minuut binnen haha, het was onmogelijk om goed te kijken. Heb een paar Nederlandse toegevoegd toen maar jemig hahah

Ik kwam deze cover online tegen, kan die kloppen?

1 like