Het algemene boekentopic (Deel 2)

Hee wat cool! Dank voor de tip, ik zie heel veel nieuwe Blossom Books (uitgever) boeken ertussen staan. Ook Hoe ik van mijn rijangst afkwam!

2 likes

Wie van jullie heeft de Crescent City boeken van Sarah J Maas al gelezen? Ik hou van ACOTAR en TOG, maar twijfel over CC vanwege de dingen die ik online al een beetje gelezen heb

Aah yes eindelijk Damn Horny lezen!!

4 likes

ik heb die van Francine gelezen over ADHD. vond het een heel fijn boek toen ik net mijn diagnose had. Las lekker weg. Wil die van Iris en Toeps ook nog lezen.

1 like

Ik heb alles gelezen en vond deze boeken ook heel leuk, je moet het alleen even los van elkaar zien!

1 like

Die van Lisette Jonkman heb ik geluisterd op Storytel. Ik vond die heel leuk!

The Mistletoe Motive vond ik ook heel leuk, maar is wel echt een romance, weet niet of je dat per se zoekt haha

Ah dat wist ik niet! Dacht dat auteurs daar vaak geen invloed op hebben. Prima als ze het zelf mooi vind, ik ga toch leiver voor een andere editie haha

@Nightingale Ik heb CC ook anderhalf jaar uitgesteld omdat het niet de meest positieve recensies had, maar vond het superleuk! Begin is wel even inkomen, maar echt wel de moeite waard als je haar andere boeken leuk vind

2 likes

Mensen die het lied van ooievaar en dromedaris ook gelezen hebben:

Niet echt een spoiler maar misschien leuker om zelf te ontdekken

Omg ik zie een ooievaar en een dromedaris op de kaft! Misschien is dit geen nieuws maar ik was helemaal verrast toen ik het zag, je moet echt wel goed kijken (wat weer zo’n mooie link is met het boek) Ik zit nu te turen of ik nog meer dingen kan ontdekken

Heb de hele week in de avonden niet kunnen lezen, vanavond heb ik iets van 220 paginas gelezen waardoor ACOTR 1 nu uit is. Fysieke deel 2 heb ik nu net van boven gehaald, is het lettertype gewoon drie keer zo klein. Zonder bril helemaal niet te doen :joy:
Ik ben benieuwd. Het is voor mij dus een reread maar kan me heel veel dingen gewoon niet meer herinneren.

5 likes

Kom ik weer met een boekenvraag. Ik zoek een boek met het volgende verhaal (wat ik me nog vaag herinner): een meisje gleed van een trap, ik geloof in de kelder. Ze viel langs een muur en werd wakker in een ander tijdperk. Zij ging terug in de tijd, maar was zich dus wel bewust van haar “eigen” leven in het heden. Voor wat ik me nog kan herinneren, ging ze uiteindelijk terwijl ze in een ander tijdperk zat op zoek naar haar “oude” huis en vond daar een bloedvlek op de muur, die daar zat van haar val. Op die plek vond ze toen een hendel waar ze aan moest trekken, waardoor er weer een ingang naar de huidige tijd tevoorschijn kwam.

Haha nu ik het zo lees, denk ik echt: wat is dit. Maar ik wil dit zo graag weten.

1 like

Is dit het boek Mislukt (van iris boter)?

1 like

@DaintyDream @nightlife vanmiddag ga ik naar een grote boekhandel en als ik ze daar zie liggen ga ik ze meenemen. :grimacing: Ben huiverig, omdat ik ACOTAR en TOG zo leuk vond en ik niet op een low wil eindigen :sweat_smile::joy:

1 like

Sinds de laatste update van mijn Kobo e-reader heb ik ineens twee extra boeken die ik niet heb besteld. Ze staan ook niet in mijn account of bestelgeschiedenis en het zijn boeken in het Spaans. Heeft een van jullie dit wel eens gehad?

Dit had ik ook laatst na een update! Bij mij was het volgens mij een Frans boek.

3 likes

Oh fijn om te horen! Ik was al bang dat mn account gehackt was ofzo, maar het was zo toevallig na die update. En omdat er ook niks in de bestelgeschiedenis stond leek me dat verder oke. Wel vreemd maar dan verwijder ik ze maar gewoon.

2 likes

Nee! Ze gaat echt leven in een eerder tijdperk ofzo, de pest heerste toen geloof ik

Dan ken ik alleen zwarte winter nog. Maar kan me niet herinneren dat ze van een trap viel.

1 like

Seven brothers, de Engelse vertaling van Kivi, hardop gelachen om de avonturen, gevecht tegen autoriteit tot de worsteling en omarming van de drukkende christelijke moraliteit en beschaving. De pracht en hardheid van 't leven in de natuur en armoede. Had graag de balletvoorstelling hiervan gezien. Een mooi gevecht als levensloop.

Ik heb er nog eentje gevonden op de voorkant. Je kunt denk ik wel raden welke :wink:

Welke?

Op de achterkant zie ik 2 vrouwen

2 likes