Het algemene boekentopic (Deel 2)

@Clancy ik vond ACOTAR 2 echt het beste, heb die (toen ik er eenmaal goed in zat) echt verslonden. Als ik de serie opnieuw erbij pak sla ik vaak deel 1 ook over en begin ik gewoon weer in deel 2, haha.

Ik heb afgelopen jaar heel erg weinig gelezen, heb het ook niet bijgehouden. Komend jaar wil ik wel echt meer lezen. Meer die telefoon wegleggen en heerlijk een boek erbij pakken. Moet straks na de kerstvakantie nog eventjes werken en dan met zwangerschapsverlof, dus wil echt de tijd gebruiken om tot rust te komen voordat de baby er is. En dan als ze er is lekker veel lezen om weer rust te pakken. Ik ga m’n doel op 30 zetten. Net meer dan 1 per 2 weken. Dat moet volgens mij heel goed te doen zijn, want als ik er eenmaal in zit gaat m’n ereader vaak overal mee naar toe. Zin in!

Edit: mijn kobo is denk ik wel 50/50 verdeeld in fictie en non-fictie. Als geschiedenisdocent wil/moet ik m’n kennis ook bijhouden, dus wil van die 30 minimaal 15 non-fictie lezen. Vind dan vooral geschiedenis (goh), politiek, maatschappij en biografieën interessant. Als iemand daar nog absolute aanraders voor heeft hoor ik het graag! :slight_smile:

3 likes

Yes op de valreep mijn laatste boek uitgelezen, Traumasporen van Bessel van der Kolk. Mega interessant en leerzaam, ga ‘m zeker nog een paar keer lezen want het is echt een flinke bak info. Vijf balle

Uiteindelijk 133 boeken gelezen, voorbij m’n doel van 120 dus. Ga voor volgend jaar geen doel stellen, benieuwd hoeveel ik dan lees.

9 likes

Mijn leesdoel was dit jaar 50 boeken en ik heb er 70 gelezen! Ik heb net mijn laatste boek uit en die was vijf sterren. Niet verwacht, want die geef ik zelden, maar een mooie afsluiter :grin:

Mijn gelezen boeken van december:

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het algemene boekentopic (Deel 3).