Past precies op een screenshot, maar lekker veel gelezen deze maand. Helaas wel diep teleurgesteld door The Song of Achilles en The Midnight Library - vond beide niet heel goed geschreven. Allebei boeken die nogal populair zijn, dus laat je vooral niet leiden door mijn mening, ik ben ver in de minderheid hiermee. In The Song of Achilles vond ik de personages erg eendimensionaal, en ergerde ik me aan de schrijfstijl. Wellicht was het de vertaling, van dezelfde schrijfster heb ik al eerder Circe gelezen, en die vond ik wel top. Of ze is gewoon een betere schrijfster geworden? The Song of Achilles kwam uit in 2011, Circe in 2018.
The Midnight Library bleef voor mij te erg aan de oppervlakte - wat ietwat vreemd klinkt bij een onderwerp als zelfmoord - en de dialogen waren ronduit… Slecht? Ik snap de hype totáál niet en ik denk niet dat ik nog een ander boek van Matt Haig ga proberen.
Such A Fun Age werd ook erg gehypet (and I’m not mad about that one), Rob de Wijk kreeg me weer geïnteresseerd in internationale betrekkingen, Matthias M. R. Declercq deed het leuk als Vlaming op Urk (geen sarcasme, prima boek met soms ietwat teveel herhaling), De Grote Ernest Hemingway was wederom teleurstellend en Yuri Herrera is een fantastisch schrijver maar dit was wel het minst goede boek wat ik van hem gelezen heb. The Wall of Winnipeg and Me was m’n introductie tot 
sports romance 
(ja, echt) en verbazingwekkend genoeg kon ik ‘m wel waarderen :’)