Dit viel mij laatst ook op in een Goodreads nieuwsbrief! Moge duidelijk zijn wat hip is, in coverland.
haha ja fantasy is alleen maar DONKER. Of wit met zwart en één accentkleur haha.
Ben wel blij dat romans tegenwoordig niet meer alleen ontblote mannenlijven op de cover zijn. Was toch een beetje awkward in het openbaar.
En YA is tegenwoordig allemaal pastelkleurige covers met artistieke tekeningen, haha. Grappig die trends in covers.
Die is echt mooi! En daar was ik ook wel benieuwd naar, wil je laten weten wat je ervan vond als je hem gelezen hebt?
Wow wat veel geel ja Volgens mij is dit wel meer een buitenlandse trend dan een nederlandse.
Ja doe ik!
Ik ben boeken aan het uitzoeken voor de vakantie, welke zouden jullie doen?
- Het beste wat we hebben - Griet op de Beeck
- De vervlogen helft - Britt Benett
- Ik ben er niet - Lize Spit
- Een beloofd land- Barack Obama
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Vind het echt lastig kiezen, heb thuis ook nog zeker 5 andere boeken (hardcover/paperback) liggen die ik ook wil lezen alleen is mijn ereader meenemen veel handiger.
Edit - De kat en de generaal, of de geschiedenis van mijn seksualiteit of De overlevenden gaat sowieso mee.
Ik heb op Lize Spit gestemd omdat ik die graag wil lezen. Ben er heel benieuwd naar, vond Het Smelt wel leuk!
Leuk, best wat animo, ik ga dit weekend kijken om iets van een opzet te maken
Zo aangezien het weer zo slecht is in NL haal ik zelf de zomer maar in huis met de boeken haha. Ik heb echt hele andere boeken gekocht dan ik normaal zou kopen en toch weer in het engels…maar volgens mij lezen deze allemaal echt makkelijk weg, ben heel benieuwd!
- The Unhoneymooners
- Love & Gelato
- Spanish love deception
- You and me on vacation
- The layover
Ik heb overigens net Sex and Vanity uit en dat las ook prima weg!
Oooh dat is ook een van de mooiste boeken die ik gelezen heb! Maar ook wat je zegt, zo veel emoties.
Oh ik herken dit zo erg bij dat boek. Weet ook nog precies waar ik het gelezen heb (langs busritten in India 6 jaar geleden) en hoe het me toen raakte.
Heb je hem besteld? De box zag er wel gaaf uit!
Ik heb van de week een extra boekenkast gekocht (zo een smalle billy) omdat mijn andere 2 billy’s echt overliepen, maar zelfs met die extra boekenkast heb ik eigenlijk geen ruimte voor meer boeken :’) En dat terwijl ik al zo een 35 boeken wegdoe. In die kasten liggen ook wel studieboeken, mijn vriend zijn hele Kameleon collectie en bordspellen, maar eigenlijk is het echt belachelijk hoeveel boeken ik heb haha.
Toen alle boeken uit de twee kasten waren en overal in de woonkamer lagen dacht ik ook ‘waar ben ik aan begonnen!?’, maar heeft het me tegen gehouden om eergisteren twee boeken en 3 volumes van Saga te kopen? Nope Ik heb ook ineens een adult life baan sinds maandag en moet daarvoor vandaag in Den Haag een laptop halen en mijn eerste idee is; vier het door even langs de Paagman te gaan
Aan de andere kant denk ik ook weer, dit is eigenlijk de enige hobby waar ik geld aan uit geef dus
Het is een maandelijkse box van Illumicrate en geen special edition, dus ik krijg hem sowieso als september bookonly box! Heeeel benieuwd naar de editie, want de edges zouden digitaal geprint zijn.
De Goldsboro editie had ik wel al besteld.
Heel herkenbaar wat betreft je kasten, ik moet ook een unhaul doen haha. En Saga novels zijn dun, dus die nemen weinig ruimte in.
Oh ja dit is heel herkenbaar, maar wel vooral van vroeger nog. Ik ging ze toen eens telen en opschrijven, ik kwam boven de 350 uit. Echt zo erg. Aantal jaren geleden heb ik heel veel weggedaan en de boeken van vroeger liggen in dozen. Soms weet ik ook niet waarom ik ze zou houden, want lees het toch niet meer, maar ja. Boeken die ik nu nog steeds lees liggen ook in dozen. Ik vind boekenkasten in je woonkamer zo rommelig ofzo?
Ik hoorde van een collega dat haar schoonvader bij zijn overlijden 35.000 (!) boeken had. Denk dat niemand dat hier haalt. Ik heb trouwens 4 grote Billy’s vol
Wow, dan had die een bibliotheek in zijn huis?
Ik heb 2 grote billy’s en 2 smalle billy’s vol. Maar ik ben onlangs geruild van kamer met mijn dochter. Dus ik zit nu in haar oude babykamer met mijn werkkamer/bieb. Ik kom wel een beetje ruimte te kort, vooral om foto’s te maken haha, ik kan niet ver genoeg staan.
Ben wel benieuwd naar jullie boekenkasten!