-
Ik heb hem volgens mij al eens eerder getipt, dus vergeef mijn herhaling, maar ik vond Honolulu king van Anne Gine-Goemans erg leuk!
-
Heb je lieve Celine van Hanna Bervoets al gelezen? Die vond ik ook echt heel goed!
-
De korte verhalen van Sanneke van Hassel vind ik ook leuk!
-
Boeken van Vonne van der Meer zijn ook aanraders. Maar die heb je vast al gelezen? Vond de ‘vrouw met de sleutel’ erg origineel.
-
Nog niet gelezen maar staat nog op mijn ‘nog te lezen lijstje’ is de groene bloemtrilogie van Floortje Zwigtman.
-
Oh en daarop doorgaand ik vind ‘Lampje’ van Annet Schaap, alle boeken van Anna Woltz en een heel tof ander jeugdboek maar ik kan niet op de titel komen. Zoek die nog even voor je op!
Edit: gevonden ik bedoel het jeugdboek ‘hoe ik per ongeluk een boek schreef’ van Annet Huizing. Is echt een heel strak en knap gecomponeerd boek. Aanrader!
Edit: laatste toevoeging Els Florijn vind ik ook wel goede boeken schrijven. Lisette van de Heg ook, Marga is een erg mooi boek. Wel christelijke invalshoek, weet niet hoe je dat vind. Wel anders dan Franca Treur

Herinner me daar echt heel weinig van pfff.
Herlezen doe ik sowieso zelden.