De dag dat ik mijn naam veranderde van Bibi Dumon Tak!
Dit vond ik allemaal aanraders:
Drift van Bregje Hofstede
I.M. van Connie Palmen
't Hooge Nest van Roxane van Iperen
Zondagskind van Judith Visser
Kamers Antikamers van Nina Weijers
Oh ik ben er nog eentje vergeten! Vallen is als vliegen van Manon Uphoff, dat is een van de mooiste boeken die ik vorig jaar heb gelezen!
-
Ik heb hem volgens mij al eens eerder getipt, dus vergeef mijn herhaling, maar ik vond Honolulu king van Anne Gine-Goemans erg leuk!
-
Heb je lieve Celine van Hanna Bervoets al gelezen? Die vond ik ook echt heel goed!
-
De korte verhalen van Sanneke van Hassel vind ik ook leuk!
-
Boeken van Vonne van der Meer zijn ook aanraders. Maar die heb je vast al gelezen? Vond de âvrouw met de sleutelâ erg origineel.
-
Nog niet gelezen maar staat nog op mijn ânog te lezen lijstjeâ is de groene bloemtrilogie van Floortje Zwigtman.
-
Oh en daarop doorgaand ik vind âLampjeâ van Annet Schaap, alle boeken van Anna Woltz en een heel tof ander jeugdboek maar ik kan niet op de titel komen. Zoek die nog even voor je op!
Edit: gevonden ik bedoel het jeugdboek âhoe ik per ongeluk een boek schreefâ van Annet Huizing. Is echt een heel strak en knap gecomponeerd boek. Aanrader!
Edit: laatste toevoeging Els Florijn vind ik ook wel goede boeken schrijven. Lisette van de Heg ook, Marga is een erg mooi boek. Wel christelijke invalshoek, weet niet hoe je dat vind. Wel anders dan Franca Treur
Heb vandaag The Invisible Life of Addie LaRue uitgelezen. Zeker een aanrader!
Ik heb de Daevabad trilogie eindelijk eens verder opgepakt en uitgelezen, gezien ik wat series wil afronden voor ik weer met een boel nieuwe begin.
Nu begonnen aan Wundersmith: The Calling of Morrigan Crow van Jessica Townsend en ook aan An Absolutely Remarkable Thing van Hank Green!
De laatste tijd kan ik mijn hoofd er niet zo goed bijhouden om te lezen, maar ik ben in de Angelfall serie begonnen, die heb ik ooit hier via iemand gekregen en ik zit er helemaal in! Zo fijn om weer lekker te lezen zonder de hele tijd afgeleid te zijn!
@Foucher Oeh ik heb het laatste deel van de Daevabad trilogie al een tijdje liggen, ik denk dat dat mijn volgende boek gaat worden
Ik vond het een mooie afsluiter, benieuwd wat jij er van vindt! Zal verder nog niks zeggen haha
Je vorige bericht over sereis uitlezen heeft me geĂŻnspireerd dus ik ben er nu ook mee bezig haha. Gisteren eentje uitgelezen. Was ook wel tijd want had blijkbaar 30 series die ik wil afronden
Hahaha pfoe dan heb je nog even te gaan.
Als een trilogie of reeks al grotendeels uit is, dan lees ik ze vaak achter elkaar of in ieder geval in vrij korte tijd. Het moeten wachten op nieuwe releases nekt mij soms echt, ben dan ook echt de helft vergeten haha.
Ik kan geen recap vinden van Crown of Feathers, heel frustrerend want dan moet ik die ook eerst herlezen. Herinner me daar echt heel weinig van pfff.
Vroeger las ik ook veel series achter elkaar, maar merk dat de boeken na een tijdje dan echt in elkaar overlopen. Na 2 maanden weet ik niet meer wat boek 2 en wat boek 3 was omdat ik ze dus na elkaar heb gelezen dus probeer er nu wel wat boeken tussen te lezen.
In 10 van de series wacht ik nog op het volgende boek en van 5 moet ik alleen nog het laatste deel lezen dus dat maakt het iets realistischer Herlezen doe ik sowieso zelden.
Ja dat probleem heb ik ook wel, maar ben anders bang dat ik de helft al weer vergeten ben. Baal echt van mijn slechte geheugen wat lezen betreft haha, heb ook het idee dat dat âvroegerâ veel beter was.
Yessss mail gekregen dat de FairyLoot An Ember in the Ashes boxset binnenkort verzonden wordt! Kan ik eindelijk het laatste boek lezen.
Ik heb echt een beetje moeite met lezen door weinig focus de laatste tijd, heeft iemand nog een luister-aanrader uit de online bibliotheek toevallig?
Ben uiteindelijk toch gezwicht voor de Kobo Libra!! Echt helemaal zin om hem te ontvangen en te lezen
Iemand tips voor historical fiction? Ben boeken aan het uitzoeken voor mijn zus die bijna jarig is en dat is haar favoriete genre haha. Lees het zelf ook wel, maar niet veel. Kristin Hannah is sowieso altijd goed, alleen heeft ze daar inmiddels alles al van haha.
Heb haar vorig jaar o.a. The Huntress van Kate Quinn gegeven, net haar nieuwe boek besteld die volgende maand uitkomt, The Rose Code.
Geen idee of dit helemaal het juiste genre is maar Simon Sebag Montefiore heeft drie romans geschreven ten tijde van de Russische Revolutie en later. Hij is zelf historicus, met name gericht op Rusland. Dus heel veel wat hij beschrijft is ook redelijk op waarheid gebaseerd, maar dan echt in roman vorm. Heb die boeken echt verslonden. Het eerste boek heet Sashenka. De anderen heten De rode dageraad en Een koude winternacht.
Ik ga ze opzoeken, dankjewel!
De schaduw van de wind (en de 3 erna) van Carlos ruiz zafon zijn mijn lieveling! Heeft ze die al gelezen?
the Book Thief van Markus Zusak, The Shadow King van Maaza Mengiste en Mrs. Degas van Arthur Japin vond ik allemaal aanraders!