@anon50301661 heb jij toevallig deze serie van Hobb al gelezen
Reviews zijn niet heel goed zie ik nu, maar ben toch benieuwd of jij ze al beoordeeld hebt haha
@anon50301661 heb jij toevallig deze serie van Hobb al gelezen
Reviews zijn niet heel goed zie ik nu, maar ben toch benieuwd of jij ze al beoordeeld hebt haha
Iemand nog aanraders voor leuke romans?
Ik heb net âhet moois dat we delenâ van Idd Ait Hamou uitgelezen. Pfft. Wat een pracht boek. Ben er stil van.
Bijzonder brede vraag stel je daar Filia!! Haha
Wat vind je leuk om te lezen?
Ik heb dit jaar 80 boeken gelezen, 70 was mân goal dus goed gehaald!
Deze boeken heb ik 5 sterren gegeven:
Van de 100 boeken heb ik er één 5 sterren gegeven haha.
Wel ook nog een paar met een 4.5 rating:
Ik heb Jade Legacy uit (derde boek Greenbone Saga) en zoals verwacht dus weer vijf sterren. De hele trilogie is top en consistent en ik baal echt dat ik er al doorheen ben. Ga ik zeker ooit nog eens opnieuw lezen.
Ik lees vooral feelgood romans, gemixt met wat âserieuzeâ romans en non-fictie sinds dit jaar, dus geen echte literaire hoogstandjes hier Moet nog 2 boeken en dan heb ik 50 gehaald (doel). Ben nu met Harry Potter bezig dus dat gaat nog wel lukken.
Top boeken van 2021 voor mij:
Ik heb 30 boeken 5 sterren gegeven op Goodreads post ze morgen op mn boekstagram dus zal hier wel even linken. Ga denk ik vandaag boek 133 uitlezen, dus echt een top leesjaar geweest.
Is inderdaad een brede vraag! Maar ik heb in ieder geval net de volgende boeken uit:
-Archerâs voice
-The Deal
-Chained heart duets
-It ends with us
Heb jij nog suggesties?
Toevallig geen boek dat ik ken, dus weet niet zo goed hoe daarop verder te borduren. Wellicht iemand anders hier? Andere boeken van Colleen Hoover proberen, of op goodreads kijken wat de beste boeken in de categorie romantic van dit jaar zijn!
Jaa, ik zal eens kijken, dankjewel! Heb je anders nog aanraders voor spannende thrillers? Sta ook wel open voor dat genre
Qua thriller vind ik The other people van CJ Tudor een aanrader!
Ik heb een highlight met thrillers op mân bookstagram, zal m wel ff aan je dmâen!
Nevermoor was zoo leuk. Ik lees dat normaal ook niet, maar ik vond dit echt een toffe serie.
Weleens iets van Jo Nesbo gelezen? Is een aanrader!
holy shit dat is echt ZO veel!!!
Als je die boeken leuk vond is iets hiervan misschien wat:
Get a Life Chloe Brown (+ deel 2 en 3) van Talia Hibbert
The Unhoneymooners of Josh and Hazelâs Guide to Not Dating van Christina Lauren
Beach Read of People We Meet on Vacation van Emily Henry
Kulti, The Wall of Winnipeg and Me of From Lukov With Love van Mariana Zapata (zijn allemaal wel heeeel slowburn dus moet je ding zijn)
Losing It van Cora Carmack
The Simple Wild van K. A. Tucker
The Hating Game van Sally Thorne
The Kiss Quotient van Helen Hoang
Mocht je historical romance eens willen proberen zou ik de Girl Meets Duke serie van Tessa Dare ook aanraden, wel echt cringy covers.
The Love Hypothesis van Ali Hazelwood is ook heel populair nu! Zelf nog niet gelezen overigens