Singel 404
Ja deze raad ik ook altijd iedereen aan, broodje brie met avocado uit de oven is echt hemels. Je moet alleen soms wel even wachten en in mijn herinnering moet je een steile trap op naar het toilet, weet niet of dat kan voor je oma.
Dank voor de informatie! Ik heb vrijdag nog een keer gebeld en kreeg een super behulpzaam persoon aan de lijn, ze heeft verschillende mensen voor me gebeld en zo een mailadres gekregen waar ik heen kon mailen. Vandaag een mail terug gekregen dat we in oktober een afspraak hebben.
Ik zou zeggen een goede les voor een volgende keer, maar hopelijk blijft het bij deze ene keer trouwen.
Oh wat super fijn! No stress en genieten van de voorbereidingen, hoop dat jullie een prachtige dag hebben!
Kent iemand toevallig een Homerr punt in het centrum? Keek net op de website en zie dat de meest dichtsbijzijnde in Duivendrecht zit Op de website van Homerr zijn alle punten zijn weg in het centrum…
Ik ben laatst nog bij De Pinguin op de berenstraat geweest
Weet iemand een plek in Oost of centrum waar er een ruime borrelplank wordt geserveerd? Dus geen 6 bitterballen à 10 euro. Iets met een bodempje leggen.
Misschien een beetje laat, maar kijk eens op websites van woningcorporaties. Mijn vriend en ik hadden een huurhuis via De Key op een centrale locatie, 1500 euro per maand met 3 slaapkamers (± 90m2).
Ik vind het altijd leuk borrelen in bruine cafés, die hebben ook nog wel een goede prijs kwantiteit verhouding (bijvoorbeeld in de plantagebuurt eik en linde, cafe koosje, smit en voogt)
Ietsje westelijker dan centrum: in de jordaan zit Boca’s, staan bekend om hun planken!
Ja deze wilde ik ook tippen, zit ook bij Sarphati park ! Of anders de biertuin
Die is permanent gesloten zie ik
Waar is het gezellig / leuk wandelen in Amsterdan ?
Amsterdamse bos (en dan een bakje koffie bij de Bosbaan) of de Oeverlanden als je rustig(er) wil wandelen in het groen. Langs de Amstel is ook wel leuk, of anders de grachtengordel. Dit laatste zullen sommigen verschrikkelijk vinden, maar ik vind de drukte en een beetje etalages kijken altijd wel gezellig
Dankje !!
Ligt voor het grootste gedeelte in de gemeente Amstelveen, maar Gemeente Amsterdam is eigenaar en beheerder en betaalt alle voorzieningen. Hartstikke Amsterdams dus.
Omg ik heb de optie op een huurappartementje gekregen op de NDSM-werf!!! Het is echt amazing ik hoop dat alles rond komt
Wat onwijs tof! Ik ga voor je duimen
Gaaf! Ik duim ook voor je!