Je kunt ook heel mooi wandelen in Amsterdam Noord! En dit is een van mijn lievelings: Trage Tocht Amsterdam IJ | Nieuwendammerdijk & Oostelijke Havens
Leuk feitje het oude gemeentehuis van Amstelveen (destijds Nieuwer Amstel) ligt in Amsterdam. Amsterdam heeft dat gebied geannexeerd destijds.
Ik ging naar Evelien, maar zag dat die weg is.
Tegenwoordig ga ik altijd naar Zen massage, dat vind ik fijnere en iets stevigere massages, echt een aanrader!
Hebben jullie tips voor een knusse plek waar je met een groepje van 6-7 kunt koken en eten. Het liefst geen massale plek met heel veel kookeilanden.
Heeft iemand een tip voor een leuke plek om te eten op loopafstand van de ziggo dome?
The Traveller! Dat is volgens Google maps een kwartier lopen
Esther’s Cookery in de Pijp! De eigenaresse is heel lief en kan erg lekker koken. Aanrader!
Ja deze plek zou ik ook aanraden!!
iemand nog tips wat ik samen met m’n vriend in amsterdam kunnen doen? we wonen niet in NL en hij is er vorig jaar voor het eerst één dag geweest. toen hebben we de standaard toeristen dingen gedaan, zoals rondje over de wallen, sex museum, leidseplein, this is holland, coffeeshop bezocht. we willen nu weer één dag gaan maar wat is verder nog echt leuk om te doen? we zijn geen kunstliefhebbers dus musea vallen af. we zijn er midden november trouwens.
Iemand nog aanraders waar echt heen te gaan a.s. zaterdag met de museumnacht? Waar is het leukste feestje? En waar is de meest bijzondere beleving?
Ik was pasgeleden bij Artis, heel leuk en ik zou aanraden al om 9:00 uur er te zijn. De dieren zijn best actief in de ochtend. Als je vanwege ethische redenen niet naar een dierentuin wilt, kun je ook naar de Hortus, ben je sneller doorheen maar ook altijd chill, vind ik.
Verder heb je ook veel toffe filmhuizen hier in Amsterdam die naast nieuwe ook wat oudere films vertonen. Vooral bij Eye en LAB111. Wanneer jullie er zijn, is er ook het Internationaal Documentaire Festival, goed programma wel.
Verder, misschien nog een rondje over de Albert Cuypmarkt lopen?
In de avond is er altijd zoveel te doen, theater, concerten, stand up comedy.
Holy shit het is rond, heb net m’n huurcontract getekend! Dit is zo bizar snel gegaan, voelt echt als een lot uit de loterij <3
Gefeliciteerd! Meteen een tip: bij IJver gaan zitten en nacho’s bestellen.
Ik ga morgen de planning doorspitten. Zoveel keuze!
Ik moet ook de planning nog doorspitten van museum nacht maar vind nemo altijd leuk! Weet iemand of scheepvaart museum weer dansvloer heeft? Vorig jaar niet namelijk
Ik las met ergens dat ze de focus hebben verlegd van feestjes naar inhoud. Zie wel dansen bij scheepvaart, tropen en nemo!
Wat is volgens jullie de beste oliebollenkraam in de stad?
Die op Cornelis Troostplein heeft dit jaar (tot nog toe) lekkere!
Ik vond die met amandelspijs op Marie Heinekenplein altijd erg lekker!
Deze vraag komt elk jaar voorbij geloof ik