Het Amsterdamtopic

Bij tuincentrum Osdorp, staat het hele jaar door :yum:

6 likes

In het kader van oliebollenkramen, weet iemand of die kraam op de brug van de Kinkerstraat al ergens staat? Gezien dat allemaal opgebroken is misschien ergens anders?

1 like

ik weet niet maar ik heb daar vorig jaar 20 minuten in de rij gestaan en toen ik ze at dacht ik ‘is dit het nou’, snap de hype niet

3 likes

Ik vind die met kaneelsuiker daar heel chill! Gewone oliebollen en krentenbollen vind ik gewoon prima.

De appelbeignets hier vandaan zijn zo lekker :yum::yum: En de kerstshow meteen even meepakken als je er dan toch bent.

3 likes

Oh die had ik vorig jaar maar vond ik eigenlijk niet zo lekker.

1 like

iig niet naar die van hugo de groot, dat zijn vervelende chaggo’s

Heeft iemand tips waar ik zo ff snel in mn eentje wat lekkers kan eten? Niet luxe uit eten maar ook geen mcdonalds ofzoZ

Spaghetteria?

1 like

Nee eig niet! Ziet er goed uit tho. Heb je een favoriet daar?

ohh ja love The Lebanese Sajeria :drooling_face:

3 likes

Staat in elk geval nog niet op z’n vaste plek zag ik vanmiddag :slight_smile:

1 like

Heb de aubergine labneh en de lentilsoup op. Heel erg lekker maar zit nog steeds niet vol hahaha :smiling_face_with_tear: vind het heerlijk maar wel een dun gevulde wrap

3 likes

Ik wil een lijstje maken met leuke dingen in november en december in Amsterdam zodat als ik een keer een vrije dag heb ik niet kan zeggen ik weet niet wat ik wil doen vandaag. Maar ik heb dit al op mijn lijstje maar was benieuwd of jullie nog leuke tips hebben:

• schaatsen op het museumplein/jaapeden baan
  • amsterdam light festival
3 likes

Noordermarkt, Albert Cuypmarkt? Zoek je meer activiteiten of fijne spots?

1 like

Meer echte winterdingen. Wilde een keer met vrienden naar een plek met een open haard een keer dus als iemand een cafe of restaurant weet let me know

Ik hoorde gister van een vriendin dat Pacific in het Westerpark dat schijnt te hebben, maar weet ik niet 100% zeker.

Volgens mij hebben Vergulden Eenhorn en Pllek allebei een open haard? En als to do heb ik op mijn lijstje een kerstlichtjes wandeling over de grachten, misschien vind jij dat ook leuk!

3 likes

Ja dat klinkt zeker leuk, Amsterdam is zo mooi in de winter

1 like

ja ik wel, vorige week nog peentjes zitten zweten bij dat ding

2 likes