Het Amsterdamtopic

Iemand een tip voor een lekker restaurant voor een verjaardag? Goede sushi graag :heart_eyes:

Weet iemand een goede speciaalzaak voor slaapkussens? Ik wil een nieuwe maar wil me ergens goed laten adviseren.

1 like

A-Fusion op de zeedijk.

3 likes

Dit wilde ik ook zeggen, echt mijn lievelings by far. Ik zou wel voor de special sushi’s gaan, de standaard sushi’s zijn ook prima, maar die kun je in elk sushirestaurant krijgen

2 likes

Het Parool had laatst een artikel over de lekkerste sushi in Amsterdam, misschien zit daar iets tussen!

2 likes

Sushi fanatics!

2 likes

Kuuma sauna
& de Ceuvel heeft ook openhaard.

2 likes

Oeh ik zie dat ze deze ook in Naarden hebben, dat is zelfs nog handiger l. Vanmiddag even bellen of ze plek hebben!

Thanks iedereen

2 likes

Iemand tips voor kerstbomen ergens in de buurt van de foodhallen? Zoveel zin om er dit weekend 1 te halen maar ik heb alleen fiets/lopend om te tillen maar ik weet nog niet waar de kramen zijn hier.

1 like

Er is een bloermnstal aan het eind van de kinker bij de cc die kerstbomen verkoopt. En die mensen zijn suuuuper aardig.

1 like

Ik moet me vanmiddag een paar uur vermaken in Amsterdam en het is koud dus ik wil eigenlijk gewoon ergens lekker wat drinken en rustig een boek lezen. Heeft iemand toevallig tips voor een fijne plek om wat langer te zitten? Heb al wel gezocht in dit topic maar niet echt iets gevonden.

Ik wil verder alleen even naar een winkel in de Runstraat en 's avonds ga ik naar Paradiso dus niet al te zeer uit de richting is fijn, maar ik vind het niet erg om een stuk te lopen

Dankjewel! Ga het zo even opzoeken allemaal :blush:

2 likes

Wandu is een fijn en rustig koffiezaakje net uit de drukte van de 9 straatjes!

2 likes

Café Brecht?

1 like

@buffel @Vaslav @Avocadotoast @grace thanks! Ik zit bij Festina Lente inmiddels (:

6 likes

Beetje rare vraag misschien, maar heeft iemand deze bij een AH gezien? Het liefst wel in een filiaal binnen de ring. :stuck_out_tongue:

1 like

Pets Place verkoopt deze ook.
Geen antwoord op je vraag, maar die heb je sowieso binnen de ring :wink:

1 like

Ah goeie, ga gelijk morgen kijken. Dank je!

2 likes

Beste plek voor (vegan) lunch op loopafstand van het museumplein? We zijn er zaterdag de hele dag en gaan eerst naar het Van Gogh Museum, daarna daar ergens lunchen en dan misschien even schaatsen op het museumplein. Dan nog naar Achterhuis en 's avonds eten bij The Meatless District. We komen zelf niet heel vaak in Amsterdam, maar meeten er met vier Italiaanse vrienden dus iets Hollands is misschien wel leuk (alleen is het voor mij belangrijk dat ze ook vegan hebben, de rest eet alles denk ik).

• Veganees, hippig vegan Aziatisch. Geen idee hoe het in de middag is, ben alleen in de avond geweest.
  • Mana Mana op Leidse
  • Peperwortel, beste traiteur van de stad

Jullie kunnen ook naar de ten Katemarkt gaan. Daar zijn genoeg kraampjes met vegan food. Bijvoorbeeld: Mr. Pleanty voor arepa’s. Er zijn ook genoeg koffiezaakjes waar je daarna nog even kan gaan zitten.

2 likes