Het Amsterdamtopic

Ah super dankjewel voor je tips!

2 likes

Ik heb van twee Italianen de tip gekregen om pizza te eten bij Piccola Storia en mijn collega is er wel eens in de zomer geweest en hij dacht dat je er niet binnen kan zitten. Is dat ook zo? Anders ga ik er in het voorjaar wel een keertje afhalen.

1 like

Het is wel echt meer een afhaal, er staat 1 tafel binnen maar daar zitten vooral mensen die op hun pizza wachten. Grootste deel van de tijd zetten ze buiten ook tafels neer maar wel afzien deze tijd van het jaar. Als het lekker weer is buiten is het echt top! Love ze en hun interieurkeuzes verder (favo element: het briefje dat ze die dag dichtblijven omdat maradonna overleden is </3)

2 likes

Thanks! Dan ga ik heen met mooi weer :smile:

3 likes

Jaaaa

Heeft iemand aanraders voor gezellige koffietentjes in het centrum/grachtengordel waar je leuk binnen kan zitten?

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met vrijwilligerswerk bij de :rainbow: groep?

1 like

Ik ben op zoek naar een leuk uitje om te ondernemen met mijn 4-jarige zoon, op een maandag in februari.

Hebben jullie tips of ideeƫn? Ik wilde graag naar Nemo, maar dat museum is maandag gesloten.

Misschien naar Wondr museum? Of naar de oba bij Centraal?

Bagels and beans Keizersgracht, greenwoods, gartine, broodje bert, Stach

Tattoo van semspoke?

1 like

Leuk! Heb ik er ook 8 van

Wow 8

5 likes

Gartine is top!

Waar vind ik (in de buurt van Amsterdam) de lekkerste oliebollen? En dan niet zo saai met alleen rozijnen maar dat ze een beetje creatief gevuld zijn met stukjes appel en gember bijvoorbeeld.

1 like

Fort negen heeft vaak wel iets bijzonders

3 likes

Ik heb een paar jaar geleden een oliebollenproeverij gedaan en Marie Heinekenplein had een hele lekkere met amandelspijs! En ook eentje met lemon curd die heel lekker was. Ben er dit jaar niet geweest.

3 likes

@Madelief ik ben er vandaag ook :grin: om 11:30, voor een touch-up

@Infidel deze vraag is al heel vaak gesteld, staan genoeg tips in het topic

2 likes

Waar gaan jullie voor een soort van normale prijs naar de kapper (als dat überhaupt kan in Amsterdam)? Ik ging altijd nog bij mijn ouders in de stad, maar mijn kapper stopt ermee. Dus op zoek naar iets nieuws.

Ik vind brainwash altijd wel prima. Ook met kleuren.

1 like

Ik weet niet wat je een normale prijs vindt maar ik ga vaak naar Cosmo. Vroeger ging ik ook wel naar de kappersacademie maar daar zit je wel lang

1 like

@Poesje @Flamoes Thanks! Ik ga ze bekijken!

1 like