Het Amsterdamtopic

Ik vind brainwash altijd wel prima. Ook met kleuren.

1 like

Ik weet niet wat je een normale prijs vindt maar ik ga vaak naar Cosmo. Vroeger ging ik ook wel naar de kappersacademie maar daar zit je wel lang

1 like

@Poesje @Flamoes Thanks! Ik ga ze bekijken!

1 like

Wel in Noord: Ami Kappers.
Ben er nu twee keer geweest en heel tevreden! Volgens mij had ik tegen de 40 euro betaald.

3 likes

Oh dat valt ook nog heel erg mee in vergelijking met wat ik bij sommige andere salons zie. Thanks!

1 like

Ik ben laatste twee keer naar de kinki academy geweest zit tegenover de foodhallen. Heb gekleurd en geknipt en beide keren super tevreden. Scheelt een hoop geld

3 likes

Weet iemand een goede krullenkapper?

1 like

Simcha, daar kom je echt als een filmster vandaan. 60 euro per knipbeurt, kleuren is wel megafusies daar
Edit: megaduur dus

4 likes

Wat zoek je? Alleen knippen of ook verven?

Thanks!

@Virtual-Insanity alleen knippen!

Salon Zuid! Zijn vrouwen die bij Simcha zijn opgeleid/hebben geknipt

3 likes

Thanks! @Vaslav

Ik ben heel tevreden over Hairboss in Oostpoort! Een goedkope maar fijne kapper

1 like

Oh dat is ook nog eens in de buurt! Thanks!

1 like

Wat zijn leuke plekken om als dertiger uit te gaan/drankjes te doen/te dansen in Amsterdam?

4 likes

Ik las net ergens dat de wachttijd bij Simcha wel drie maanden kan zijn? Is dat echt zo? Heb nu al gebeld maar ze namen niet op, maar wordt als het goed is teruggebeld. Mijn haar heeft echt nodig een kapper nodig binnen nu en twee weken.

2 likes

Wie is er bij sushi fanatics geweest? Is het echt zo lekker?

3 likes

Mijn vriend (voor wie ik het vroeg :nerd_face:) heeft binnen een week een afspraak kunnen maken bij Salon Zuid en is naar tevredenheid geknipt!
Hij is blij met je @Vaslav :grin:

1 like

Ik was net Salon Zuid aan het opzoeken, waar ik idd over een week terecht kon, toen Simcha terugbelde. Heb een afspraak gemaakt voor over ~1 maand, dat is nog haalbaar denk ik. En ik sta op de wachtlijst voor een eventuele eerdere afspraak.

3 likes

Ik heb gisteren een uur lang zitten Google Mapsen, dus maar even hier… Ik zoek een fijne plek op loopafstand van Amsterdam CS waar je gezellig kunt zitten en een hapje kunt eten rond 19:30. Geen uitgebreid diner dus, en wat later op de avond. Niet te kroegachtig, want we moeten elkaar goed kunnen verstaan. Iemand een goeie tip?

1 like