Ik ben heel tevreden over Hairboss in Oostpoort! Een goedkope maar fijne kapper
Oh dat is ook nog eens in de buurt! Thanks!
Wat zijn leuke plekken om als dertiger uit te gaan/drankjes te doen/te dansen in Amsterdam?
Ik las net ergens dat de wachttijd bij Simcha wel drie maanden kan zijn? Is dat echt zo? Heb nu al gebeld maar ze namen niet op, maar wordt als het goed is teruggebeld. Mijn haar heeft echt nodig een kapper nodig binnen nu en twee weken.
Wie is er bij sushi fanatics geweest? Is het echt zo lekker?
Mijn vriend (voor wie ik het vroeg ) heeft binnen een week een afspraak kunnen maken bij Salon Zuid en is naar tevredenheid geknipt!
Hij is blij met je @Vaslav
Ik was net Salon Zuid aan het opzoeken, waar ik idd over een week terecht kon, toen Simcha terugbelde. Heb een afspraak gemaakt voor over ~1 maand, dat is nog haalbaar denk ik. En ik sta op de wachtlijst voor een eventuele eerdere afspraak.
Ik heb gisteren een uur lang zitten Google Mapsen, dus maar even hier⦠Ik zoek een fijne plek op loopafstand van Amsterdam CS waar je gezellig kunt zitten en een hapje kunt eten rond 19:30. Geen uitgebreid diner dus, en wat later op de avond. Niet te kroegachtig, want we moeten elkaar goed kunnen verstaan. Iemand een goeie tip?
Tolhuistuin! Op loopafstand van CS maar wel in Noord dus je moet even de pont pakken
Of Eye, zit naast de tolhuistuin (en naast de pont). Duurt 5 min met de pont (richting buikslotermeerweg)
Thanks allemaal, het wordt ƩƩn van deze!
Veel beter dan dat gehannes met Google Maps de hele tijd.
Ik weet niet zo goed of ik het hier neer moet zetten of in het Amsterdamtopic, maar ik probeer het toch maar hier.
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Amsterdam om samen te gaan wonen met mijn vriend. Nou heb ik de sites voor nieuwbouwwoningen wel redelijk in het vizier, maar waar vind je (naast kamernet, Facebook en funda) de andere huurwoningen? Voor sociale huur komen we niet in aanmerking, maar ik heb het gevoel dat er nog een hoop zit tussen nieuwbouw en die sociale huurwoningen wat ik nu niet kan vinden. Iemand een idee? Amsterdam-specifiek of landelijk met filter?
Ik weet niet wat jullie max. huurprijs is, maar Vesteda heeft wel vaak woningen beschikbaar in Amsterdam.
Misschien via een makelaar? Ik ken een makelaarsbureau die veel verhuur doet in Amsterdam. Ik denk dat ik hier geen āreclameā kan maken (is mijn oud-werkgever haha), maar stuur maar een DM als je het wil weten.
Ik ben de sites van Eigen Haard, de Key etc in de gaten gaan houden en heb me ingeschreven voor nieuwbouwwoningen in t middensegment.
Toch verplaatst naar het Amsterdamtopic dus. Vesteda, Eigen Haard en de Key had ik inderdaad al uit dit topic gevist, maar daar zie ik volgens mij dus vooral nieuwbouw (ook top natuurlijk) en ik vroeg me juist ook af waar de particuliere verhuurders uithangen haha. @pastelzwart jouw tip ga ik checken.
Budget zal max. zoān 1650 inclusief g/w/e zijn.
@DaintyDream ik ga je pmāen!
Ymere heeft ook woningen voor het middensegment.
particulier vgm ook via pararius
Bedankt allemaal! Vooral die van jou heeft echt hele interessante dingen @Reflect! Heb me overal voor aangemeld.