Ik heb via www.wonenbijbouwinvest.nl binnen 1,5 week een woning gevonden!
Mvgm heeft heel veel panden met woningen in dit segment, gaat idd via ikwilhuren.nu. Wel een kutverhuurder, maar ja, ze hebben zoveel aanbod dat de kans dat je via hun iets vindt best groot isā¦
Hm kutverhuurder klinkt nou ook niet bepaald prettig. Wat is het probleem met hen dan?
Het is gewoon een groot bedrijf, dus ze hebben weinig aandacht voor je. Teruggave servicekosten duurt vaak best lang bijvoorbeeld. En mijn broertje is in Tilburg via hun gaan huren en het heeft maanden geduurd voordat hij eindelijk een contract kreeg, omdat ze vrij traag zijn in alles. Maar als er niks aan de hand is, zijn ze prima. Mijn vastgoedbeheerder is sinds vorig jaar over naar een andere verhuurder en dat maakt wel verschil qua service en communicatie. Maar zoals ik al zei, ze hebben echt veel panden, dus als ik nu opnieuw een huis zou zoeken zou ik prima weer via hun huren omdat de huizen zelf vaak wel mooi en fijn zijn.
Ooh op die manier! Daar kan ik mee leven. Thanks voor de opheldering.
Wil ik ook wel weten.
Wij gaan eind april een weekend naar Amsterdam.
Verder zoek ik nog tips voor vegan/vegetarisch eten, leuke barretjes, een leuke bar voor speciaal bier, en voor natuurwijn. Ik ga de zoek functie hier ook eens inzetten.
Misschien nog een moeilijkere vraag maar mijn vriend verjaart het weekend voordar we naar amsterdam gaan en ik dacht iets te geven dat met ons weekend te maken heeft bijvoorbeeld een activiteit daar of reservatie bij iets tofs.
Voor een bar met speciaal bier Ʃn vega/vegan eten vind ik brouwerij Troost een aanrader. Zitten op 3 locaties.
Nog wat vraagjes, ik heb ontdekt dat het weekend dat wij naar Amsterdam gaan het weekend net na Koningsdag is. Wij zijn Belgisch, dus heb geen idee: zijn er dingen waar we rekening mee moeten houden? Bv iets dat niet open is of iets dergelijks. Of als er iemand een leuke tip heeft van een event dat weekend?
We zijn vegetarisch en willen 1 dag wat meer veggie/vegan culinair eten: heeft er hier iemand tips voor?
En de andere dag burgers, welke zaak verkiezen jullie? The Dutch Weedburger Joint of Vegan Junk Food Bar?
Manamana als je van midden oosters eten houdt! Volgens mij is alles gewoon open hoor!
Weekend na koningsdag is alles waarschijnlijk gewoon open als normaal. Voor vegetarisch burgers eten maar ook bijv. vega kapsalon etc raad ik je Brouwerij Troost aan. Ze hebben drie toffe vestigingen en de hele kaart is vega, heb ik mijn carnivore vrienden al eens heel positief mee verrast. En lekkere biertjes natuurlijk!
Veggie culinair eten vond ik mega tof bij zowel Choux als CafƩ Modern, bij de laatste had ik een geslaagder menu dan mijn vriend die wel vlees eet - ook goed betaalbaar.
De Kas is ook een aanrader voor vega culinair!
Hebben jullie nog tips voor een goede Neapolitaanse pizza? Ik ben al bij Loulou, Nnea en EuroPizza geweest. Heb binnenkort een concert en dan wil ik weer een nieuwe zaak uitproberen.
Neni is mijn vega(n) favoriet!
Voor burgers zou ik naar mr and mrs watson gaan, de whiskey smoked burgers zijn de lekkerste die ik ooit ergens gegeten heb!
Oh neeeeeā¦
Welke Thai raden jullie aan? Die waar ik altijd naar toe ging is gesloten.
Bird, de allerbeste!
Ik vond pizza Beppe heel lekker.
Oh ziet er goed uit inderdaad! Ik heb gereserveerd, thanks
Heb je aanraders voor Napolitaanse pizzaās in Den Haag of Rotterdam?