Thanks allemaal, het wordt één van deze!
Veel beter dan dat gehannes met Google Maps de hele tijd.
Ik weet niet zo goed of ik het hier neer moet zetten of in het Amsterdamtopic, maar ik probeer het toch maar hier.
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Amsterdam om samen te gaan wonen met mijn vriend. Nou heb ik de sites voor nieuwbouwwoningen wel redelijk in het vizier, maar waar vind je (naast kamernet, Facebook en funda) de andere huurwoningen? Voor sociale huur komen we niet in aanmerking, maar ik heb het gevoel dat er nog een hoop zit tussen nieuwbouw en die sociale huurwoningen wat ik nu niet kan vinden. Iemand een idee? Amsterdam-specifiek of landelijk met filter?
Ik weet niet wat jullie max. huurprijs is, maar Vesteda heeft wel vaak woningen beschikbaar in Amsterdam.
Misschien via een makelaar? Ik ken een makelaarsbureau die veel verhuur doet in Amsterdam. Ik denk dat ik hier geen ‘reclame’ kan maken (is mijn oud-werkgever haha), maar stuur maar een DM als je het wil weten.
Ik ben de sites van Eigen Haard, de Key etc in de gaten gaan houden en heb me ingeschreven voor nieuwbouwwoningen in t middensegment.
Toch verplaatst naar het Amsterdamtopic dus. Vesteda, Eigen Haard en de Key had ik inderdaad al uit dit topic gevist, maar daar zie ik volgens mij dus vooral nieuwbouw (ook top natuurlijk) en ik vroeg me juist ook af waar de particuliere verhuurders uithangen haha. @pastelzwart jouw tip ga ik checken.
Budget zal max. zo’n 1650 inclusief g/w/e zijn.
@DaintyDream ik ga je pm’en!
Ymere heeft ook woningen voor het middensegment.
particulier vgm ook via pararius
Bedankt allemaal! Vooral die van jou heeft echt hele interessante dingen @Reflect! Heb me overal voor aangemeld.
Ik heb via www.wonenbijbouwinvest.nl binnen 1,5 week een woning gevonden!
Mvgm heeft heel veel panden met woningen in dit segment, gaat idd via ikwilhuren.nu. Wel een kutverhuurder, maar ja, ze hebben zoveel aanbod dat de kans dat je via hun iets vindt best groot is…
Hm kutverhuurder klinkt nou ook niet bepaald prettig. Wat is het probleem met hen dan?
Het is gewoon een groot bedrijf, dus ze hebben weinig aandacht voor je. Teruggave servicekosten duurt vaak best lang bijvoorbeeld. En mijn broertje is in Tilburg via hun gaan huren en het heeft maanden geduurd voordat hij eindelijk een contract kreeg, omdat ze vrij traag zijn in alles. Maar als er niks aan de hand is, zijn ze prima. Mijn vastgoedbeheerder is sinds vorig jaar over naar een andere verhuurder en dat maakt wel verschil qua service en communicatie. Maar zoals ik al zei, ze hebben echt veel panden, dus als ik nu opnieuw een huis zou zoeken zou ik prima weer via hun huren omdat de huizen zelf vaak wel mooi en fijn zijn.
Ooh op die manier! Daar kan ik mee leven. Thanks voor de opheldering.
Wil ik ook wel weten.
Wij gaan eind april een weekend naar Amsterdam.
Verder zoek ik nog tips voor vegan/vegetarisch eten, leuke barretjes, een leuke bar voor speciaal bier, en voor natuurwijn. Ik ga de zoek functie hier ook eens inzetten.
Misschien nog een moeilijkere vraag maar mijn vriend verjaart het weekend voordar we naar amsterdam gaan en ik dacht iets te geven dat met ons weekend te maken heeft bijvoorbeeld een activiteit daar of reservatie bij iets tofs.
Voor een bar met speciaal bier én vega/vegan eten vind ik brouwerij Troost een aanrader. Zitten op 3 locaties.
Nog wat vraagjes, ik heb ontdekt dat het weekend dat wij naar Amsterdam gaan het weekend net na Koningsdag is. Wij zijn Belgisch, dus heb geen idee: zijn er dingen waar we rekening mee moeten houden? Bv iets dat niet open is of iets dergelijks. Of als er iemand een leuke tip heeft van een event dat weekend?
We zijn vegetarisch en willen 1 dag wat meer veggie/vegan culinair eten: heeft er hier iemand tips voor?
En de andere dag burgers, welke zaak verkiezen jullie? The Dutch Weedburger Joint of Vegan Junk Food Bar?
Manamana als je van midden oosters eten houdt! Volgens mij is alles gewoon open hoor!
Weekend na koningsdag is alles waarschijnlijk gewoon open als normaal. Voor vegetarisch burgers eten maar ook bijv. vega kapsalon etc raad ik je Brouwerij Troost aan. Ze hebben drie toffe vestigingen en de hele kaart is vega, heb ik mijn carnivore vrienden al eens heel positief mee verrast. En lekkere biertjes natuurlijk!
Veggie culinair eten vond ik mega tof bij zowel Choux als Café Modern, bij de laatste had ik een geslaagder menu dan mijn vriend die wel vlees eet - ook goed betaalbaar.