Het Amsterdamtopic

De Kas is ook een aanrader voor vega culinair!

Hebben jullie nog tips voor een goede Neapolitaanse pizza? Ik ben al bij Loulou, Nnea en EuroPizza geweest. Heb binnenkort een concert en dan wil ik weer een nieuwe zaak uitproberen.

1 like

Neni is mijn vega(n) favoriet!

1 like

Voor burgers zou ik naar mr and mrs watson gaan, de whiskey smoked burgers zijn de lekkerste die ik ooit ergens gegeten heb!

Oh neeeee… :cry:

2 likes

Welke Thai raden jullie aan? Die waar ik altijd naar toe ging is gesloten.

Bird, de allerbeste!

4 likes

Ik vond pizza Beppe heel lekker.

3 likes

Oh ziet er goed uit inderdaad! Ik heb gereserveerd, thanks :smiling_face:

2 likes

Heb je aanraders voor Napolitaanse pizza’s in Den Haag of Rotterdam?

1 like

@Solee wel de snackbar, niet het restaurant. Heb daar 2x pad thai besteld en beide keren waren meer zoetzure noedels ofzo. Heel anders dan de pad thai van de snackbar. :frowning:

1 like

Echt? Maar ze hebben toch dezelfde keuken?

1 like

Oh geen idee, sorry! Misschien dat @Bunnyslippers wel een goede Rotterdam tip heeft.

3 likes

Vincenzo’s is lekker

4 likes

Zo ken ik ze wel ja! Maar ik heb 2x bij het restaurant besteld en beide keren waren een stuk minder goed dat de snackbar. Misschien waren het net uitzonderingsgevallen.

Wat vond je van Nnea trouwens? Ik heb daar laatst gereserveerd voor JULI omdat we niet om half 11 pas wilden eten

2 likes

Chagrijnig personeel en te duur voor wat je krijgt :poop:

4 likes

Kutzooi :rofl:

1 like

Oh nee joh, geen zorgen. Ik ben er een paar keer geweest en het was altijd prima. Al denk ik wel dat het nu alleen maar voor je kan tegenvallen als je er 4 maanden voor moet wachten haha. Het zijn lekkere pizza’s met niet de standaard varianten die je bij alle andere pizzeria’s hebt. Maar ook niet meer dan dat.

1 like

Haha top, dan zal ik mijn verwachtingen niet te hoog stellen. Komt vast goed! Dank je :slight_smile:

2 likes

Ja echt heel leip dat ze nu zo vol zitten. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en de pizza’s waren wel heel lekker, maar ze waren onze bestelling twee keer vergeten. Dus dat liep niet helemaal goed.