@Solee wel de snackbar, niet het restaurant. Heb daar 2x pad thai besteld en beide keren waren meer zoetzure noedels ofzo. Heel anders dan de pad thai van de snackbar.
Echt? Maar ze hebben toch dezelfde keuken?
Vincenzo’s is lekker
Zo ken ik ze wel ja! Maar ik heb 2x bij het restaurant besteld en beide keren waren een stuk minder goed dat de snackbar. Misschien waren het net uitzonderingsgevallen.
Wat vond je van Nnea trouwens? Ik heb daar laatst gereserveerd voor JULI omdat we niet om half 11 pas wilden eten
Chagrijnig personeel en te duur voor wat je krijgt
Kutzooi
Oh nee joh, geen zorgen. Ik ben er een paar keer geweest en het was altijd prima. Al denk ik wel dat het nu alleen maar voor je kan tegenvallen als je er 4 maanden voor moet wachten haha. Het zijn lekkere pizza’s met niet de standaard varianten die je bij alle andere pizzeria’s hebt. Maar ook niet meer dan dat.
Haha top, dan zal ik mijn verwachtingen niet te hoog stellen. Komt vast goed! Dank je
Ja echt heel leip dat ze nu zo vol zitten. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en de pizza’s waren wel heel lekker, maar ze waren onze bestelling twee keer vergeten. Dus dat liep niet helemaal goed.
M’n huisgenoot was er een paar weken terug en had ook al zo’n verhaal over vergeten/foute bestellingen :")
Hebben jullie tips voor niet al te dure restaurants in de buurt van Bitterzoet? We willen even een hapje doen voor een concert.
Ik ga a.s. vrijdag naar Hang Youth in Paradiso en daarna willen we nog uit, maar waar? M’n tijd in De Gieter is wel echt geweest. Ik wil liever wat ouder publiek. We dachten aan de Kopstootbar maar in mn herinnering is dat altijd te druk om leuk te zijn. Iemand tips?
Nieuwe Anita (beetje alternatief) of club Nl (house) ga ik meestal heen voor wat ouder / 30+ publiek
Oe deze ken ik allebei nog niet, thanks!
Ik ben op zoek naar een nieuw huis/studio voor mijn eentje. Mag zeker heel klein zijn maar het liefst wel zonder huisgenoten. Budget is rond de duizend euro. Als iemand wat weet, let me know
Ik ga mijn huis uit, ik ga kijken of mijn collega erin wil maar als hij niet wil kan ik je voordragen
Omg!!! Dat zou echt geweldig zijn
Ik laat het je weten! Zou wel redelijk snel zijn (juni of juli)