Ja, deze! En ernaast zit een vintage kilo outlet en op loopafstand zit Rosa Rosa’s (super leuk en een hele lieve eigenaresse die alde etalage altijd mooi in thema’s versiert).
Havenstraat it is dus. bedankt voor de tips, hier kunnen we wat mee.
Ik vind de Lokatie in Noord wel leuk ook! (Wel weer hele andere kant op).
Hebben jullie nog tips voor (kringloop)winkels met een goed aanbod in tweedehands boeken?
Bij De Lokatie in Noord scoor ik altijd wel
Wat vinden jullie nog leuke plaatsen om uit te gaan in Amsterdam? Zowel clubs, danscafes of gewoon een gezellige bar, we houden van verschillende genres muziek: indie , rock, maar ook wel 00s meezingers , top 40 . Niet te studentikoos, 30+.
Dank je wel, ik herken de foto’s op Google Maps en ben daar inderdaad eerder een keer goed geslaagd. Bedankt voor de tip!
Ik overweeg over te stappen naar sportcity, iemand die ervaringen kan delen?
Ik heb een aantal jaar gesport bij sportcity wibautstraat. Vond dat heerlijk want mouwtjes waren verplicht en er hangen geen spiegels. Dus een bepaald type krachtpatser komt daar niet, was een heel relaxte sfeer en leuke lesjes. Heb wel onlangs begrepen dat sportcity f4f heeft overgenomen ondertussen dus ik vraag me af of dat nog steeds zo is. Ik ging daar juist naartoe omdat ik niet naar f4f of basicfit wilde.
De Trut is blijkbaar soms 30+ tegenwoordig ik voelde me echt een baby dat ik ineens ergens te jong voor was :”)
Niet helemaal wat je zoekt verder denk ik maar moest het gewoon ff kwijt
Ik zou laatst naar Sissi’s gaan, ging alleen niet door, maar schijnt heel leuk te zijn. Wel gemengd publiek, niet alleen 30+.
Wat zijn leuke cafeetjes in West, liefst de Jordaan, Westerpark buurt, of rond Prinseneiland, waar je knus kunt zitten met banken enzo?
Zoiets als café Brecht op de weteringschans, maar dan in West!
De trut is alleen op zondag toch? Ben echt benieuwd hoe dat is. Dan ligt deze oma namelijk normaal gesproken om 21u in bed en ik ben ook nog geen 30.
Ja klopt! Ik ging toen ik nog studeerde wel eens maar nu dus bijna nooit meer want moet maandag altijd werken haha
Checkpoint Charlie!
Vriendin heeft in een podcast gehoord dat je ergens in Amsterdam een taart kan bakken en versieren.
Ze weet alleen niet meer hoe of wat.
Kent iemand zoiets?
Met Google kom ik er niet uit.
Ik zou even zoeken naar een kookstudio of kookworkshops. Ik weet dat Keizer Culinair sowieso een meerdaagse cursus doet, maar misschien hebben ze ook wel losse dagen. Als ze reizen naar Zaandam niet erg vindt kan ze ook naar the Bakery Institute, die hebben sowieso losse workshops.
Ik heb een cr1632 knoopcel batterij nodig, ben al langs de Ah XL, kruidvat blokker etc geweest en ze verkopen tig knoopcel batterijen maar precies niet deze. Kan wel online bestellen maar heb 'm eigenlijk vandaag al nodig. Weet er iemand een speciaal zaak in Amsterdam die misschien een uitgebreidere selectie batterijen heeft?
Heb je mediamarkt oid geprobeerd?
Televersum heeft dat denk ik wel, mocht je enigszins in de buurt van Osdorp zijn