Het Amsterdamtopic

Ik lees net dat de stringskater is overleden :smiling_face_with_tear:

Reactie van mijn jordanese oma hierop: ā€˜hij heeft zeker een koudje opgelopen’ :joy:

4 likes

Leuke oma heb je haha.
Las dat ie pas 66 was… :disappointed:

3 likes

Ohnee! Hoe zou het met de speedo fietser gaan? Die heb ik ook al een tijd niet meer gezien

2 likes

Wat is een leuk restaurant om met vaderdag te gaan lunchen met mijn schoonfamilie? Mijn schoonouders zijn niet super culinair, dus het hoeft niet heel luxe. Maar wel een leuke plek waar je met mooi weer op het terras kunt zitten.

1 like

Dignita hoftuin
De vergulde eenhoorn
Plantage
Cradam

5 likes

Ysbreeker?

Weesperzijde is indd heel fijn met mooi weer! Ysbreeker of Bam Boa. Of bij Overamstel, bij George Marina of l’Osteria misschien?

Kennen jullie een winkel die (tweedehands) Safi-/Marokkaans aardewerk verkoopt? Dit soort kommen:

3 likes

Artizara op de Clerqstraat misschien.

3 likes

Le souq in bos en lommer

2 likes

Deze wilde ik ook noemen!

2 likes

Gaat iemand naar de demo op de dam voor vluchtelingen- en migrantenrechten morgen? @Chuckie misschien? Nog tips/dingen waar je rekening mee moet houden?

Heeft iemand een fijn adresje voor het laten naaien van gordijnen? De stof is al gekocht, gaat echt alleen om het op maat naaien.

Zoek een lokale Turkse kleermaker! Die doen dat ook vaak en leveren mooi werk. In mijn buurt is dat niet superduur.

2 likes

Heeft iemand aanraders voor een hypotheekadviseur en/of makelaar voor het kopen van een eerste huis in Amsterdam?

Viisi voor hypotheekadvies, en qua makelaar Hans Buskers! Doet alleen aankoop, geeft eerlijk en goed advies en kent de Amsterdamse markt heel goed.

2 likes

A&H finance in Diemen!

3 likes

Mag ik je misschien via dm wat hierover vragen?

3 likes

Ja!

1 like

Heeft er iemand toevallig een tip voor een plek om te kijken naar tweedehands racefietsen (voor kleinere mensen)?