Eindhalte lijn 2 (vanaf Slotervaart ziekenhuis) Rondom eindhalte lijn 1 (vanaf Aker).
Aanvulling: vanaf het nieuwe jaar wordt het hier wel betaald parkeren. Hopelijk heb je dan je vergunning al!
Eindhalte lijn 2 (vanaf Slotervaart ziekenhuis) Rondom eindhalte lijn 1 (vanaf Aker).
Aanvulling: vanaf het nieuwe jaar wordt het hier wel betaald parkeren. Hopelijk heb je dan je vergunning al!
Niet gratis maar toen wij moesten wachten hebben we hem onder het Rembrandtparkhotel gezet, was volgens mij 130 euro per maand. Je kunt bij de receptie het per maand afsluiten
Ik had ooit hetzelfde en heb ‘m toen dagelijks bij de P+R gezet voor een euro. In mijn geval bij Sloterdijk. Dan moest ik nog wel met het ov en daar betaal je natuurlijk voor. In het weekend kan je m volgens mij zelfs 4 dagen laten staan (euro per dag).
Soms was ik ook wel eens te laat met ophalen. Dan betaalde je er 8 euro per dag bij.
Bij veel P+R us het nu 6 euro ipv 1 euro.
Ah dat is wel een groot verschil. Dat ik er parkeerde was ook in 2017.
Kan je geen overloopvergunning aanvragen?
Helaas kom ik daar niet voor in aanmerking in mijn vergunningsgebied
In nieuw west: denk het parkeerterrein bij eendracht, in ieder geval was dat vorig jaar wel het geval. Maar volgens mij wordt er wel gehangen in de avond, dus hoe veilig het is, durf ik niet te zeggen.
De straten ervoor heb je betaald parkeren.
In nieuw west voorbij de laan van spartaan, omgeving tankstation BP heb je de blauwe zone. Er wordt weinig gecontroleerd in dat gebied.
Osdorp: is een mix van betaald en gratis, als je ver achter de winkelstraat parkeert, kan je in de woonwijken gratis parkeren, bijvoorbeeld in Osdorper Ban. Of misschien het tuincentrum Osdorp?
Lief dat jullie allemaal zo meedenken! Ik ga me hier eens in verdiepen. Mega veel dank!
Wij hebben een tijdje een parkeerplek gehuurd bij Kesbeke daar. 5 jaar geleden was dat niet goedkoop maar ook niet mega mega duur.
Diemen zijn ze ook helemaal blauwe zone aan het maken doordat er zo vaak auto’s stonden van mensen die in Amsterdam woonden of bezochten. Niet dat het idd dichtbij West is, maar kan me voorstellen dat de gratis plekken in Amsterdam ook een hand te tellen zijn.
Waar kun je in Amsterdam raspatat eten? Ik heb dit nog nooit gehad en ik wil het!!
Liefst in Noord, maar ergens anders kan ook. Als ik google kom ik uit op het smikkelhoekje in noord, maar daar hebben ze het niet
Veel snackbars hebben het, sowieso ook bij elke kwalitaria!
Corner Inn op de kinkerstraat heeft het!
Een paar jaar geleden heb ik bij de Corner Inn raspatat gehad (heb ze toen speciaal opgebeld om te checken of ze dat hebben ). Maar weet niet of dat nu nog zo is en de Google reviews zijn ook niet al te best.
Mocht je iets vinden laat het weten aub want ik ben ook zoekende.
@Rasmus ik heb dus na Corner Inn nooit meer een snackbar in Amsterdam gevonden die raspatat heeft, zelfs snackbars die adverteren met raspatat stickers hadden het niet.
Corner inn heeft nog steeds raspatat!
DEZE snackbar tho hier hebben ze de souflesse en kaassouffle XL en nog veel meer vega snacks en mega vriendelijk personeel dat zo lekker vraagt of je een beetje boter op je broodje mot
Hier moet ik heen
Ahhh zo cute! Dan ga ik daar sowieso wel een keertje langs haha.
Ik heb dus zaterdag een date en het idee was raspatat eten en dan naar fc hyena en toen is hij gaan navragen of ze het wel hebben (niet dus), maar misschien wil ik zaterdag wel gewoon een normaal patatje daar eten.