Het Amsterdamtopic

Loopafafstand, iets van gezellig café, lekker restaurant, leuk sfeer maar niet dansen. Bedankt alvast als je iets weet :blush:

1 like

Ah oké!

• Bij het station zelf zitten twee dingen waar ik nooit ben geweest maar die er altijd wel grappig uitzagen. Aan de voorkant is iets (weet niet of dat café en/of restaurant is) en aan de achterkant, waar de bussen stoppen, is een soort cafeetje in een oude trein geloof ik!
  • Het Lab. Dit is een grote boulderhal met een terras en wel een leuke sfeer binnen en buiten. Hebben ook wel iets te eten denk ik maar het is geen restaurant. (Er zit wel een Burger King tegenover trouwens, haha)
  • Op de Admiraal de Ruijterweg zit een Indiaas restaurant waarvan ik heb gehoord dat het goed is (Raina). In deze straat/buurt zijn ook wel cafeetjes maar dan moet je wel iets verder lopen.
  • Als je zin hebt om 30 min. + te lopen kan je naar het Westerpark/Westergasterrein. Daar zitten veel leuke dingen, o.a. Rainarai (Marokkaans eten), de TonTon Club (Japans/fusionachtig + arcade) en het Ketelhuis (restaurant + bioscoop). Hier ga je sowieso wel slagen.

Abbey in West, 20 min lopen, ben er niet geweest maar collegas vonden het een leuke borrelplek

4 likes

Ja deze combineert dus bijvoorbeeld goed met Raina!

1 like

Raina is ook gezellig zitten begreep ik in de avond!

2 likes

Testtafel om te eten!

Ik wil september in amsterdam west graag tippen! Nieuw, van drie leuke jonge lieve mensen, lekker eten en heel cute! In elk geval iets dat niet van de drie wijzen is!!!

7 likes

God fucking bless

5 likes

De drie wijzen komen nu ook in Utrecht :sob::sos:

Ooo dit klinkt echt top. Ben nog op zoek naar goeie nieuwe locals in West/de Baarsjes en dit klinkt echt top. Herken een paar lokale leveranciers ook!

1 like

Ik wilde vandaag voor mn verjaardag ergens taart eten met een vriendin en ik had in dit topic Pompadour gevonden als tip

Forum stelt nooit teleur ahhhh was zo lekker!! Chocolade, champagne met framboos en de gele (mijn favoriet) mascarpone met yuzu en witte chocolade

24 likes

Is er iemand die een tijdelijk onderkomen zoekt van 1 jan tot 15 feb? 50 m2, 2 slaapkamers in bolo.

1 like

@Luzarl?

2 likes

Fair enough 🫶

1 like

Wat is je budget ? Stuur me anders een pb :grin:

1 like

Weet iemand een gezellig, leuk maar lowkey restaurant rond de metrostop Rokin of ergens in de pijp? Voor avond. Ik moet daar volgende week zijn voor werk! :smiley:

De Japanner
Mana mana
Pekelhaaring

3 likes

Mappa, de brakke grond

2 likes

Wtf ik stond twee weken geleden nog op plek 35 op de wachtlijst voor een parkeervergunning, dus ik ging net even kijken hoeveelste ik nu was en ik kon m opeens krijgen? Geen bericht over gehad niks. Dus nu heb ik een parkeervergunning :joy:

13 likes

Jaaaa Van Kerkwijk is zo’n ‘verborgen’ pareltje daar!

3 likes