Heeft iemand tips voor een glaszetter die een klein enkel glas raampje kan vervangen voor dubbel glas?
En heeft iemand tips voor een fijne en goedkope verhuislift voor 1 meubelstuk?
Heeft iemand tips voor een glaszetter die een klein enkel glas raampje kan vervangen voor dubbel glas?
En heeft iemand tips voor een fijne en goedkope verhuislift voor 1 meubelstuk?
Voor alles met glas of spiegels bel ik altijd Glashandel Actief aan de Marnixstraat. Stugge mensen soms, maar altijd goed en prettig werk.
En een verhuislift kun je huren per uur of soms zelfs half uur en dat is vaak inclusief plaatsen. Die komt met een persoon die m ook bedient. Het tillen moet je zelf doen. Wij hadden er een gehuurd via verhuislift.nl maar de Studenten Verhuis Service verhuurt ook een heeft wel een redelijke naam in Amsterdam.
Toevallig laten wij binnenkort dubbel glas plaatsen door glashandel Van āt Hull. Weet nog niet hoe ze werken maar hoor goede verhalen en zijn erg vriendelijk en reageren snel.
Kun je rondom de Ziggo dome ergens een beetje gezellig lunchen, of is het allemaal heel tragisch? Wil voor ADE nog even een hapje eten.
Burgerking
JinSo is dan denk ik het beste wat je kunt krijgen, maar ik zou persoonlijk onderweg even stoppen bij George Marina ofzo.
Dacht ook aan JinSo. Niet mega gezellig maar wel prima eten en lekker snel
Gaan jullie nog op pad met ADE?
Ik vond het programma zo overweldigend en veel feestjes belachelijk duur.
Oh dat is wel een goeie! Kan vanaf daar ook prima met de metro natuurlijk.
@Marsepein Ja! Ik ga naar Solomun.
Sushi bij Ichi-E is ook wel een goeie optie vind ik.
ja ik ga naar https://pleinvrees.net/pleinvrees-presents-anjunadeep-amsterdam/ maar vooral omdat mijn vrienden hier graag heen wilden. gelukkig is het maar 7 minuten fietsen van mijn huis.
ik zag net overigens dit artikel, dat is zuur voor die bezoekers DPG Media Privacy Gate
Jaaa heel begrijpelijk van de organisatoren⦠Maar idd echt vervelend want mijn kaartje is ingetrokken⦠Zit ik nu alsnog in die ticketswap stress
Edit: iemand nog een kaartje voor Awakenings zaterdag overdag (Joris Voorn) waar ze vanaf wil?
Ik ga zaterdagmiddag naar Radion en zondag naar Ziggo Dome.
Echt slechte planning trouwens want ik ga zaterdagavond ook nog naar het theater.
oh shit! wat vervelend, hopelijk kan je nog een kaartje scoren.
Ik ga naar De School! Ik wou heel graag naar Audio Obscura maar vind ik echt te prijzig.
Ja pff, ik ben echt een oma en ga geen 70 euro betalen voor 3 uurtjes dansen
Ik ga zelf naar een wandeling in het bos met koptelefoon en vrijdag naar Gay Guerilla. Beide geen latertjes.
Och heerlijk! Ik begin ook echt een oma te worden hahaha.
Denk dat het voor mij ook geen absurd latertje zal worden hoor houd het niet meer vol tot 08:00 zoals op mijn 21e en vind dat ook niet meer leuk??
Waar kun je nou het lekkerst Indiaas eten in Amsterdam?
Balraj op de Haarlemmerdijk is er fijn, voor afhaal ben ik blij met Mirchi op de Javastraat. Verder ben ik zeker nogsteeds op zoek naar plekjes (in oost)
Ashoka (daar zit je ook wel gezellig) of saravanaa bhavan