Het Amsterdamtopic

Ik ga zaterdagmiddag naar Radion en zondag naar Ziggo Dome.

Echt slechte planning trouwens want ik ga zaterdagavond ook nog naar het theater. :sweat_smile:

3 likes

oh shit! wat vervelend, hopelijk kan je nog een kaartje scoren. :crossed_fingers:

4 likes

Ik ga naar De School! Ik wou heel graag naar Audio Obscura maar vind ik echt te prijzig. :grimacing:

1 like

Ja pff, ik ben echt een oma en ga geen 70 euro betalen voor 3 uurtjes dansen :older_woman:t2:

Ik ga zelf naar een wandeling in het bos met koptelefoon en vrijdag naar Gay Guerilla. Beide geen latertjes.

2 likes

Och heerlijk! Ik begin ook echt een oma te worden hahaha.
Denk dat het voor mij ook geen absurd latertje zal worden hoor :older_woman: houd het niet meer vol tot 08:00 zoals op mijn 21e en vind dat ook niet meer leuk??

1 like

Waar kun je nou het lekkerst Indiaas eten in Amsterdam?

Balraj op de Haarlemmerdijk is er fijn, voor afhaal ben ik blij met Mirchi op de Javastraat. Verder ben ik zeker nogsteeds op zoek naar plekjes (in oost)

1 like

Ashoka (daar zit je ook wel gezellig) of saravanaa bhavan

1 like

Normaal heb ik echt een hele planning met ADE, maar afgelopen tijd zo druk met werk dat ik vandaag bezig ben met een planning.
Ik ga donderdag eerst naar het concert van overmono in paradiso en daarna bicep en dixon op dgtl, vrijdag wilde ik ook naar dgtl met jayda g en todd terje (heb alleen geen kaartje, dus als iemand toevallig een kaartje te koop heeft let me know). Zaterdag plan ik nooit iets in want dat is mn “rustdag” (in the end nooit een rustdag, beland toch wel weer ergens) en zondag eerst naar job jobse en daarna carista en peggy gou, wll daarna afsluiten in de school zoals altijd, maar weet niet of ik daar nog kracht voor heb

2 likes

lol ik ga naar 1 ding (breakfast club) en dat vind ik al heel wat

6 likes

Ik ga miss naar Speedy J presents STOOR in Paradiso, lekker overdag

Wel iets verder lopen, maar Bijlmerplein heeft een paar oke opties: The Traveller, 30 ml

3 likes

Tulsi vind ik

3 likes

word al moe als ik dit lees

4 likes

ADE is m’n favo week van het jaar

2 likes

Ik ga vrijdag naar Into the woods :partying_face:

3 likes

dat is te merken haha, niks mis mee. heel veel plezier alvast! :dancer:

1 like

Into the woods, Audio Obscura en afsluiten met Job Jobse. Zin in!

1 like

Ahh bicep en Dixon <3 zo leuk!

Ik zou dit zijn na jouw programma:

6 likes

Voor degenen die naar een binnenfeestje gaan, wat doen jullie aan? Ziggo zal wel warm worden, of valt dat mee?

1 like