Het Amsterdamtopic

Toen m’n vriend nog daar woonde gingen we graag naar lale kasabi!

4 likes

Ik heb daar hetzelfde met groente en fruit, dus meestal is m’n boodschappenrondje Javastraat en dan Lidl voor de dingen die er in de Javastraat niet waren. Of er wel waren maar mindere kwaliteit.

Maar qua supermarkten zijn Yakhlaf, Ozyildiz, en Lale idd zijn m’n favorieten daar. En Tigris voor de manaqish natuurlijk. :heart_eyes_cat:

2 likes

Er komt een C&A in de kinkerstraat ik ben helemaal blij haha

2 likes

Ik wil beginnen met rijlessen. Kunnen jullie een rijschool aanbevelen in Amsterdam? Als ik Google krijg ik echt zooo veel opties, dus ik weet echt niet hoe ik daaruit eentje moet kiezen.

2 likes

Niet rijschool ris. Weet niet of die nog in business zijn maar don’t do it.

1 like

Ik heb bij rijlestop in 1x m’n rijbewijs gehaald met 20 uur lessen. Vond de lessen chill en ze pakten het ook wel goed aan met 4 uur lange lessen in de week voor het examen, maar daar moet je maar net zin in hebben (en tijd).

2 likes

Ik heb het bij anwb gedaan, was heel fijn!

1 like

Dank allen! Dan kan ik wat gerichter zoeken

3 likes

Ik wil graag met een vriendin een SDEN2 wijncursus volgen, heeft er iemand aanraders voor een leuke plek waar dit kan?

1 like

Omg ik erger me ZO ERG aan de wegafzettingen rond centraal en haarlemmerweg
Echt zo mega irritant
:angry::angry:

2 likes

Eens!! Precies mijn fietroute, mega irritant.

Dit kan gewoon bij elke piercingshop!

Claires

1 like

Nee zeker niet, je kan echt het beste naar een piercingshop gaan. In het Piercingtopic staan ook veel tips voor goede shops.

Ik vond dare2wear een fijne shop!

6 likes

Haha nee sorry was sarcastisch

1 like

@grace Deze vind ik ook het fijnst. Vooral omdat het zo klein is, dus er zijn nooit nog 10 andere mensen in de shop aan het wachten.

2 likes

Ik ben daar zaterdag geweest maar ik vond het wel echt allemaal heel traag gaan en daar ergerde me ik een beetje aan? En er kwamen de hele tijd mensen binnen voor walk-ins waar eigenlijk geen plek voor was maar dan gingen ze eindeloos in discussie over hoe laat die mensen dan terug konden komen dus daardoor duurde het fucking lang. En ik realiseerde me achteraf dat ze me helemaal niet naar medicatiegebruik hebben gevraagd en ik dacht dat dat wel moest? Maar goed ze hebben me wel goed gepierced (ook tweede gaatjes) en zijn heel secuur qua placering dus dat is wel fijn!

1 like

Oh wat gek, de laatste keer dat ik daar was hadden ze de deur op slot gedaan toen ze met mij bezig waren. Vandaar mijn opmerking over dat er niet veel mensen binnen zouden zijn. 🫥 Als er wel steeds mensen binnen kunnen lopen dan is dat wel irritant.

Ohh ja ik zie nu dat ze in het weekend ook walk ins doen, dat was eerst volgens mij niet (ik ben wel eens binnen gelopen om voor een sieraad te kijken maar dat kon toen ook niet, had ik een afspraak moeten maken).

En ik moest volgens mij een formulier invullen voordat ik kwam over gezondheid/medicatiegebruik - maar daar was niets geks mee dus weet ook niet of ze goed hebben gekeken daarnaar :joy: