Het Amsterdamtopic

Ja ik realiseerde me achteraf pas dat ik helemaal geen formulier gehad heb ofzo?
Had gelukkig qua medicatie al met m’n arts overlegd en vertrouw haar inschatting toch meer dan van een piercer dus in mijn geval maakt het niet echt uit.

Maar kan me voorstellen dat het qua rust een stuk beter is doordeweeks ipv zaterdagmiddag @50193905, dat was ook al mijn voornemen voor het inplannen van m’n checkup haha

1 like

Nee, er zitten geen pauzes in de film (tenzij expliciet vermeld)

2 likes

Kom er echt net vandaan, geen pauze.

@MadameMignon ik moest aan je denken toen ik net voor centraal langs moest. Wat een HEL

1 like

Oh vreeeeeselijk he :weary::weary::weary:

Heeft iemand een aanrader voor baklava waar het siroop niet langs je arm druipt als je het eet? Ik heb een paar uit Javastraat geprobeerd maar die komen niet in de buurt van Alsham in Osdorp, volgens Google maps is die gesloten. :sob:

2 likes
1 like

Oh perfect! En nog dichter bij huis ook. Thanks!

edit: lees nu dat de vorige eigenaar is overleden, sneu

1 like

https://saravanaa-bhavan.nl/ dit wat?

Lavinia in de Kerkstraat? Of moet het avondeten zijn? Dan misschien iets in de Utrechtsestraat?

De Tros? Wel druk, dus weet niet of je genoeg tijd hebt

2 likes

Oh wow, wist ik niet!

1 like

Loulou op de weesperzijde, brug 34 in de Utrechtsestraat als je wil lunchen, Esh in de van Baerlestraat

4 likes

Oh en pekelhaaring

Oh ja dan heb je aan Lavinia niet heel veel… Ô Mai misschien voor Vietnamees?

2 likes

Manamana in de lange leidse dwarsstraat?

Royal thai misschien of sherpa
Is een keertje iets heel anders dan de meeste restaurants

1 like

Voor de volgende keer: ik vind Billy Thai ook altijd chill als ik rondom Leidseplein moet zijn! Leuk lekker lieve mensen

En als jullie uit gaan in paradiso en daarvoor nog iets willen drinken, waar zouden jullie dan heen gaan?

1 like

Lux, Weber, de koe, Brecht

2 likes

Ik wil mn haar knippen en het mag best kort (raakt nu net mn schouder), geen idee hoe en wat precies vandaar dat ik ook een kapper zoek die creatief kan meedenken. Vaak ga ik met min of meer hetzelfde weer weg, omdat de kapper niet echt iets nieuws durft ofzo?
Hebben jullie een tip voor een fijne kapper die goed meedenkt?

1 like