Het Amsterdamtopic

Ja dat heb ik ook weleens gezien in hun winkel maar nog niet geprobeerd! Ga ik binnenkort eens doen.

1 like

Ja die is goed! Ook die van EFE, een supermarkt een paar winkels verderop.

1 like

Heb jij een favoriete supermarkt in de Javastraat voor groente en fruit? (Random sorry haha maar het klinkt alsof jij er ook bekend bent) Ik vind het aanbod nogal wisselend en merk dat ik dan toch maar naar de Lidl ga maar eigenlijk wil ik het gewoon bij een van de winkels in de Javastraat kopen.

1 like

Toen m’n vriend nog daar woonde gingen we graag naar lale kasabi!

4 likes

Ik heb daar hetzelfde met groente en fruit, dus meestal is m’n boodschappenrondje Javastraat en dan Lidl voor de dingen die er in de Javastraat niet waren. Of er wel waren maar mindere kwaliteit.

Maar qua supermarkten zijn Yakhlaf, Ozyildiz, en Lale idd zijn m’n favorieten daar. En Tigris voor de manaqish natuurlijk. :heart_eyes_cat:

2 likes

Er komt een C&A in de kinkerstraat ik ben helemaal blij haha

2 likes

Ik wil beginnen met rijlessen. Kunnen jullie een rijschool aanbevelen in Amsterdam? Als ik Google krijg ik echt zooo veel opties, dus ik weet echt niet hoe ik daaruit eentje moet kiezen.

1 like

Niet rijschool ris. Weet niet of die nog in business zijn maar don’t do it.

1 like

Ik heb bij rijlestop in 1x m’n rijbewijs gehaald met 20 uur lessen. Vond de lessen chill en ze pakten het ook wel goed aan met 4 uur lange lessen in de week voor het examen, maar daar moet je maar net zin in hebben (en tijd).

2 likes

Ik heb het bij anwb gedaan, was heel fijn!

1 like

Dank allen! Dan kan ik wat gerichter zoeken

3 likes

Ik wil graag met een vriendin een SDEN2 wijncursus volgen, heeft er iemand aanraders voor een leuke plek waar dit kan?

1 like

Een vriendin van me vond hem heel leuk bij D-vine op KNSM!

1 like

Omg ik erger me ZO ERG aan de wegafzettingen rond centraal en haarlemmerweg
Echt zo mega irritant
:angry::angry:

2 likes

Eens!! Precies mijn fietroute, mega irritant.

Heeft iemand tips voor ergens gaatjes/oorbellen laten zetten? Het is ongeveer 25 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan :joy:

Dit kan gewoon bij elke piercingshop!

Claires

1 like

Doen ze het daar goed?? Ik heb scheve gaatjes van zo’n nietmachine apparaat en dacht dat Claires precies zo’n plek was waar ze dat doen

1 like

Nee zeker niet, je kan echt het beste naar een piercingshop gaan. In het Piercingtopic staan ook veel tips voor goede shops.