Hahahaha omg.
Ik kon me wel herinneren dat ik haar ooit getipt had op t forum maar niet dat t aan jou was
Nouja ze heeft dus een erg positieve indruk gemaakt hahaha. En ik ben na die proefles 2 jaar geleden ook niet verder gegaan
Hahahaha omg.
Ik kon me wel herinneren dat ik haar ooit getipt had op t forum maar niet dat t aan jou was
Nouja ze heeft dus een erg positieve indruk gemaakt hahaha. En ik ben na die proefles 2 jaar geleden ook niet verder gegaan
Wat vinden jullie de beste kringloopwinkels in en rond Amsterdam met kleine meubels? (Ik zoek specifiek dingen voor een kinderkamer, klein bureautje enzo) Vroeger ging ik vaak met mijn moeder naar de Boemerang in Amstelveen dus die wil ik wel proberen, hebben jullie nog andere aanraders? We hebben geen auto dus moeten altijd iets lenen of huren voor dit soort uitjes, zou daarom fijn zijn als ik van tevoren een idee had van waar ze dit soort dingen hebben
Ik zoek wat tips voor lingeriewinkels! Wie helpt?
Ik ga morgen op visite met mijn kinderen bij een vriendin in Amsterdam. Daarvoor wil ik iets leuks doen met mijn kinderen in Amsterdam. Heeft iemand een tip? Mijn kinderen zijn 3 en 4 en we hebben de tijd tussen 13:00 en 16:00 uur.
Als je met auto bent is Amstelpark wel leuk met kinderspeeltuin. Anders Artis? Nemo? Of afhankelijk van het stadsdeel waar je bent in een park wandelen + speeltuin + leuk cafeetje?
Amstelpark is een goede tip! Dankjewel
Nee, het betaalde gedeelte van amstelpark is op maandag gesloten, als het geen vakantie is. Zonde, want dan is er echt minder te doen.
Misschien Playhood, daar kan je anderhalf uur spelen? Is wel binnen, maar voor 3 en 4 wel heel leuk.
Avonturenspeeltuin Twiske, is buiten�
Oeh dat is jammer. Fijn dat je me daar op tijd op wijst. Playhood had ik ook al naar gekeken, maar het tijdslot van 13:30 tot 15:00 is uitverkocht.
Het muizenhuiswinkel/-museum?
Scheepvaartmuseum misschien�
Je hebt een aantal gedeeltes echt voor de kleintjes, en als je bvb twee uurtjes gaat, kan je je wel vermaken.
Geitenboerderij amsterdamse bos kan ook altijd, maar het weer wordt niet super zag ik.
Wondr experience misschien�
Hebben jullie tips voor een auto garage in west? Eentje waar ze goed helpen en je niet afzetten qua prijs?
Ik ga altijd naar Auto Service Badhoevedorp, eerlijk en denken met je mee.
Crijnssen
Deze zou qua locatie perfect zijn. Lees wel wat vage reviews (opzich altijd natuurlijk), maar jij hebt hier goede ervaringen dus?
Ik weet niet of je iets in de stad zoekt? Anders de geitenboederij in het amsterdamse bos?
Ja wij gaan hier zelf altijd heen, geen gekke dingen gehad met de auto sinds we hier zijn maar vond het gewoon hele aardige gasten die ook niet meer wilden doen dan nodig (wilde apk met kleine beurt combineren maar de grote was nog te recent dus belden dat ze al eerder klaar waren).
Rataplan Diemen en Rataplan Generatorstraat zijn allebei mega groot, en daar ben ik vaak goed geslaagd. Je moet natuurlijk net geluk hebben; ik ga regelmatig en ze hebben veel doorloop qua spullen, soms alleen maar lelijke ouwe troep en soms opeens heel mooie dingen. De Lokatie in Noord is ook leuk en wat kleinschaliger.
Als je het OK vindt om 30 minuten te rijden dan kan ik de kringloopboulevard in Alkmaar aanraden, daar zitten er 4 naast elkaar. Dat is echt een leuk uitje voor de zaterdag.
En in Purmerend zitten ook 2 leuke vlakbij elkaar, Noppes en Malle Pietje.
Waar kun je leuk (oa vega) eten in omg west/centrum en een fles (non-natuur)wijn bestellen voor een normale prijs? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik weet niet meer wat een normale prijs is tegenwoordig want alles duur maar ik vind September heel leuk! Is in West maar meer richting nieuw west dan centrum dus weet niet of het helemaal in de goede richting zit haha
Edit: oh wacht ik las te snel en las natuurwijn ipv non-natuurwijn, ze hebben wel vrij veel natuurwijn daar dus misschien toch niet wat je zoekt - excuses