Het Amsterdamtopic

Oh wow, wist ik niet!

1 like

Loulou op de weesperzijde, brug 34 in de Utrechtsestraat als je wil lunchen, Esh in de van Baerlestraat

4 likes

Oh en pekelhaaring

Oh ja dan heb je aan Lavinia niet heel veelā€¦ Ɣ Mai misschien voor Vietnamees?

2 likes

Manamana in de lange leidse dwarsstraat?

Royal thai misschien of sherpa
Is een keertje iets heel anders dan de meeste restaurants

1 like

Thanks ik heb iets geregeld! (Dwz een vriendin gaat iets reserveren en ik hoef niks te bedenken :tipping_hand_woman:)

Voor de volgende keer: ik vind Billy Thai ook altijd chill als ik rondom Leidseplein moet zijn! Leuk lekker lieve mensen

En als jullie uit gaan in paradiso en daarvoor nog iets willen drinken, waar zouden jullie dan heen gaan?

1 like

Lux, Weber, de koe, Brecht

2 likes

De wetering

3 likes

Ik wil mn haar knippen en het mag best kort (raakt nu net mn schouder), geen idee hoe en wat precies vandaar dat ik ook een kapper zoek die creatief kan meedenken. Vaak ga ik met min of meer hetzelfde weer weg, omdat de kapper niet echt iets nieuws durft ofzo?
Hebben jullie een tip voor een fijne kapper die goed meedenkt?

Ik was laatst op advies van forummers bij Silhou op de Czaar Peter en vond dat echt een fijne kapper! Het begon er gewoon al mee dat ze dingen over mijn haar vroeg en even goed naar de structuur ging kijken enzo. En ik stelde dingen voor waarvan zij zei ā€˜ja mag wel maar ik zou het niet doenā€™ :joy: en dat zijn kappers waar ik op vertrouw.

1 like

Bij wie was je daar? Ik ben daar ook een keer geweest en vond het niet de 60 euro waard.

Bij Silhou werd ik geknipt door Robin, ik vond dat zij wel goed meedacht. Dat was wel meer een curly cut, maar op dā€™r insta zie ik dat ze ook niet krullend haar knipt.

1 like

Ben even haar naam kwijt maar ze zei dat ze aan het verhuizen was naar de andere kant van het land dus je hebt er weinig aan denk ik :joy:

Waar kan je nog voor een normale prijs een fotorolletje laten ontwikkelen? HEMA en drogisterijen doen het niet meer, fotostudio Heno vraagt ā‚¬25 :face_with_spiral_eyes:

Kruidvat lijkt te zeggen dat ze het nog aanbieden op de website, heb je die al geprobeerd?

1 like

Mijn vriend wacht al een maand op de levering van zijn ontwikkelde rolletjeā€¦ :grimacing: Als dat uiteindelijk goed uitpakt misschien nog wel het proberen waard

1 like

Fotorolletjes aanschaffen en ontwikkelen zijn helaas flink wat duurder geworden in de afgelopen jaren. Ik heb een paar maanden geleden bij Key Color filmrolletjes laten ontwikkelen en scannen (niet laten afdrukken). Ook niet goedkoop maar ik was heel tevreden over de service en kwaliteit.

3 likes