Het Amsterdamtopic

Ja die ken ik idd, wil ik wel nog eens heen maar heb nu meer zin in iets met gluten en vet en een hoofdgerecht en een botervette chardonnay
Beetje ordinair moet kunnen :sparkles:

4 likes

Is dit tegenwoordig al ordinair :sob: guillotine voor de havermelkelite hoor

5 likes

Korrel zout uiteraard!!!

3 likes

Karavaan misschien? Beetje basic maar wel prima prijzen

1 like

Ja top!!

3 likes

Spaghetteria is ook altijd goed. Niet als je uitgebreid wil dineren, maar voor een ‘snelle hap’ top.

2 likes

Als ik dat wil ga ik naar café Bern! Maar dan moet je wel specifiek trek hebben in kaasfondue of entrecote hahaha

1 like

Madre is ook lekker! Is een veganistische Mexicaan op de westerstraat.

2 likes

Tip :pleading_face::green_heart:

4 likes

Heeft iemand toevallig een tip voor iemand in Amsterdam die een badkamer kan verbouwen? Wij zijn aan het sparen om onze badkamer te veranderen maar heb echt geen idee hoe je iemand vindt. Mijn vrienden zijn ook niet van die verbouwers dus heb vanuit daar ook weinig input :joy:

1 like

Haha late reactie maar ik zou in den haag uit eten gaan als je dit zoekt :smiling_face_with_tear:🫶

Ik heb trouwens uiteindelijk lekker gegeten bij Karavaan maar man wat een kut akoestiek, heb me bijna schor geblèrd.

2 likes

Ik was met ade naar een feestje met een vriendin en we vonden het zo veel leuker dan verwacht! Lekker gedanst, chille muziek en het publiek was ook onze leeftijd (30+).
Mijn laatste feestje hiervoor was een jaar geleden omdat ik niet meer weet waar ik moet zijn. Wat is nog leuk als je van techno houdt en niet tussen de 20-jarigen wil staan?

2 likes

Leuk! Naar welk feestje was je?

2 likes

Naar innervisions x audio obscura met oa âme en Dixon! Het laatste feestje daarvoor was ook met âme, die trekt toch wel een millennialpubliek aan :sweat_smile:

6 likes

Ik heb in het eerste weekend van december gereserveerd bij Ken Sushi, iemand hier al geweest? Zo benieuwd! Krijgt online wel mega goede reviews.

3 likes

Oeh nee zelf nog nooit geweest, maar staat hoog op mijn lijstje. Van vrienden wel hele goede verhalen gehoord! Ben benieuwd naar jouw review :stuck_out_tongue:

1 like

Ja ik zal het na die tijd laten weten! Heb best goede sushi geprobeerd (the Red Sun is echt mijn favoriet, hierna A-fusion) dus ben benieuwd of dit het topt! Sowieso wel een hele leuke ervaring aan zo’n bar met een kleine groep.

2 likes

Jaaa! Voor mn verjaardag een paar jaar geleden en ik vond het zooooo leuk! Heel lekker gegeten, gemoedelijke sfeer en Ken vertelde heel leuk over alle vis en sushi.

2 likes

Ja ik ben er geweest! Vond het echt super goed :tada:

2 likes