Het Amsterdamtopic

Ik vind LUPE heel erg lekker!

1 like

Coba! Wel ver van de ziggo maar wel echt de moeite!

3 likes

OMGGGG ik dacht al dat ik iets van een leverancier naast het pand zag staan van de week!

1 like

Oehh goed nieuws!!

2 likes

Madre is ook een leuke Mexicaan. Is vegan en heel erg lekker. Zit op de westerstraat

3 likes

Kent iemand een goed Grieks restaurant in Amsterdam?

2 likes

Dionysos taverna op de overtoom vind ik altijd erg goed

1 like

Ik zoek een goede kleermaker, die een extra knoop + knoopsgat kan maken in mn nieuwe teddy jas. Iemand een goed adresje?

Ik ben altijd tevreden over de kleermaker op de Scheldestraat.

Kleermaker op de Rozengracht 216 is perfect. Kom er al jaren.

2 likes

Ik ben altijd tevreden geweest over Asgul op de Javastraat (wel al een paar jaar niet meer geweest want woon er niet meer in de buurt) en over D-tailor op de Johan Huizingalaan

1 like

Bedankt allemaal!

Wow wat indrukwekkend en wat een triest verhaal

2 likes

Ja ik kwam er toevallig langs. Er stonden veel mensen te kijken, wel vooral toeristen had ik het idee. Inderdaad een indrukwekkende manier om hier aandacht voor te vragen, ik hoop dat het iets gaat opleveren.

3 likes

doorwerken tot ze hoogzwanger was en dan 8 dagen na de bevalling weer werken :cry: zo triest

2 likes

Bistro Baret, Oocker, of Segugio misschien?
Il Boccalino is ook oké.

2 likes

Bistro des Alpes is ook vlakbij!

6 likes

Daar ben ik ook geweest voorafgaand aan een voorstelling bij Carré :star_struck: was toen zeer smakelijk 🫶🏽

1 like

Ik ben op zoek naar een fijne piercingshop. Idealiter waar ze direct een ringetje piercen voor een neuspiercing. Iemand positieve ervaringen?

2 likes

Ik heb jaren geleden mijn neuspiercing met ringetje laten zetten bij https://www.kanpatha.com/, nog steeds super tevreden mee!

2 likes