Ik ben hier vorige week geweest, het eten is echt geweldig. Bij elke gang wordt een uitleg gegeven over de verschillende ingrediënten en alles wordt voor je neus gemaakt.
Fijn dat jullie allemaal zo positief zijn! Heb er zin in
Enjoy 🩷.
Oh ik ga deze ook op m’n lijstje zetten. A Fusion is mijn lievelings dus als dit nog lekkerder is wil ik het ook proberen!
Heeft iemand een aanrader van een coach of een dergelijk type, die kan meedenken over carriere stappen, en een beetje aanzet tot beweging wanneer je dat zelf door allerlei blokkerende gedachtes niet lukt?
Wat is een goed Mexicaans restaurant? We verblijven in de buurt van Ziggo dome. Prima als het even met ov is natuurlijk.
En tips voor ontbijt plekjes op zaterdag en zondag zijn ook erg welkom! (In de buurt van Ziggo dome is hierbij wel fijn, niet dat we eerst nog lang onderweg zijn).
Ik vind LUPE heel erg lekker!
Coba! Wel ver van de ziggo maar wel echt de moeite!
OMGGGG ik dacht al dat ik iets van een leverancier naast het pand zag staan van de week!
Oehh goed nieuws!!
Madre is ook een leuke Mexicaan. Is vegan en heel erg lekker. Zit op de westerstraat
Kent iemand een goed Grieks restaurant in Amsterdam?
Dionysos taverna op de overtoom vind ik altijd erg goed
Ik zoek een goede kleermaker, die een extra knoop + knoopsgat kan maken in mn nieuwe teddy jas. Iemand een goed adresje?
Ik ben altijd tevreden over de kleermaker op de Scheldestraat.
Kleermaker op de Rozengracht 216 is perfect. Kom er al jaren.
Ik ben altijd tevreden geweest over Asgul op de Javastraat (wel al een paar jaar niet meer geweest want woon er niet meer in de buurt) en over D-tailor op de Johan Huizingalaan
Bedankt allemaal!
Wow wat indrukwekkend en wat een triest verhaal
Ja ik kwam er toevallig langs. Er stonden veel mensen te kijken, wel vooral toeristen had ik het idee. Inderdaad een indrukwekkende manier om hier aandacht voor te vragen, ik hoop dat het iets gaat opleveren.