doorwerken tot ze hoogzwanger was en dan 8 dagen na de bevalling weer werken zo triest
Bistro Baret, Oocker, of Segugio misschien?
Il Boccalino is ook oké.
Bistro des Alpes is ook vlakbij!
Daar ben ik ook geweest voorafgaand aan een voorstelling bij Carré was toen zeer smakelijk 🫶🏽
Ik ben op zoek naar een fijne piercingshop. Idealiter waar ze direct een ringetje piercen voor een neuspiercing. Iemand positieve ervaringen?
Ik heb jaren geleden mijn neuspiercing met ringetje laten zetten bij https://www.kanpatha.com/, nog steeds super tevreden mee!
Ik ben gisteren bij Ken Sushi geweest, het was een leuke ervaring! Mijn eerste keer dat je uitleg krijgt van de chef die het direct voor je neus bereidt. Vis was vers, lekker. Hele fijne en gemoedelijke sfeer. De gerookte zalm, unagi en otoro vond ik de lekkerste denk ik.
Qua sfeer en ervaring echt een 10 (al stonk het bij de ingang wel een beetje naar riolering en waren de toiletten niet heell schoon, beetje jammer) en het eten was heerlijk maar overtreft the Red Sun sushi niet naar mijn mening. Ik houd misschien toch van net wat meer poespas.
Wat vinden jullie leuke kroegen/ cafés voor een borrel waar het in t weekend gezellig druk is? Liefst centrum/ west
De Engelbewaarder, Langereis, Café Stevens, Bar Mimi, Terrasmus (maar in het weekend wel veel kinderen haha, en binnen niet zo groot dus meer voor lekker weer), Café Cook.
Costa, bonnie, karavaan, twee prinsen
Karavaan is zo gezellig! Maar die akoestiek binnen is echt niet te doen
Tabac, thijssen, p96, kikkie, twee prinsen, de tuin, de wetering, thuys, Hendrix, helmers
Iemand hier wel eens naar Sissi’s geweest, is het de hype waard of overrated.
Bedoel de nachtclub, niet het restaurant haha.
Ik ben er weleens geweest toen het nog aan de amstel zat. Veel techno en drugs, dus als dat je vibe is dan is het top!
Ik ben ook bij de Amstel geweest en voelde me wel oud, beetje schoolfeest vibes
Ik ook wel een paar keer geweest aan de Amstel. Leuke avonden gehad, maar weet niet echt van de hype haha
Ik voel me tegenwoordig sowieso overal heel oud als ik uitga
Mn lievelings tante: tante roosje
Misschien een beetje een longshot, maar ik dacht gister ineens: misschien weet iemand hier wel iets.
Ik ben op zoek naar een amateur musicalgezelschap in Amsterdam. Mag Nederlands of Engels. Ik weet van Amsterdam Musical, maar vroeg me af of er nog meer is. Of weet iemand een plek waar je als niet-student terecht kan om een bandje te starten/vinden? Ik deed al dit soort dingen altijd bij CREA maar nu ik de 30 voorbij ben vind ik dat toch niet zo passend meer (weet nog heel goed wat ik zelf vond van dertigers bij mijn studentenactiviteiten toen ik 18 was haha).
Ik ben zelf helemaal niet bekend dus vandaar even hier. Ik zoek een leuk restaurant in Amsterdam Zuid voor avondeten wel met reservering, sta echt voor elke cuisine open. Ik vond de sfeer bij Soho House erg leuk vorige week met livemuziek, alleen de regels daar wat minder😂