Latei op de zeedijk is leuk!
Niet.
Echt even het centrum uitlopen en duik een willekeurige kroeg binnen voor een bakkie. Die hele omgeving is een toeristische nachtmerrie
Klopt vandaar dat ik dan niet te veel wil rondlopen, maar heb de tips opgeslagen @anna88 en @MadameMignon
Ik ga altijd naar de overtoom, daar zijn twee nieuwe cafecitos open, coffeedistrict, schuurman, koffieacademie en nog heel veel meer. Ik heb het idee dat daar veel minder toeristen komen.
Koffie academie is wel leuk inderdaad! Ik was kort geleden bij Schuurman, maar vond het te warm haha en een beetje te yupachtigš¤£
Er zit ook een Koffiesalon bij de eerste constantijn huygenstraat, die is ook wel mooi en daar tegenover uncommen (wel heel druk!)
Iemand Nazka restaurant al geprobeerd? Peruviaans, love die keuken.
Ja! Echt een aanrader!
Mooi! Had je 4/6 gangen menu of had je a la carte gedaan?
Wij hadden 4 gangen. Het was voor mij voor het eerst Peruviaans dus ik kam het niet ergens mee vergelijken, maar het eten was erg lekker, bediening supervriendelijk en een goede drankkaart.
Ik niet maar vrienden van mij vonden het echt meeeeega spang! We hebben het daarna ook nog weer aan een andere vriend cadeau gehad en die vond het ook geweldig. En zij zijn wel echt foodies. Wil het ook graag eens proberen
Thanks!! Dan ga ik het hopelijk ergens in januari of februari proberen.
Iemand wel eens bij Tableware in de jordaan geweest? Aan welke prijzen moet ik denken?
Ik heb er afgelopen maand wat borden gekocht, prijzen zaten tussen iets van 7,50 tot 17,50 per stuk. Ligt dus best wel aan wat je wil, die van mij waren redelijk simpel met mooie printjes op de rand. Chiquer spul zal nog wel wat duurder wezen.
Glazen gaan in sets dus dan zit je al snel rond de 40 of meer dacht ik. Rest niet echt naar gekeken.
Een vriendin en ik geven elkaar altijd uitjes cadeau en nu moet ik iets verzinnen voor haar verjaardag. We zetten de uitjes vaak ook erg laat in, zo gaan we binnenkort pas uit eten bij Men Impossible voor haar verjaardag van 2023. Voor mijn verjaardag neemt ze me mee naar een comedyshow.
Hebben jullie leuke ideeƫn? Tips voor eten zijn altijd welkom, maar iets anders mag ook.
(Ooit voorgesteld of gedaan: workshop bij Rijksmuseum, 3 graefjes, Lavinia, filmhuis+uit eten, heel vaak all u can eat sushi)
Workshop bij Flessie?
Potten bakken en high tea? Amsterdam Light Festival? Escaperoom?
Tapijtje tuften?
Sip and Paint!
Weet iemand of er duurzame modewinkels in Amsterdam zijn die ook een redelijk aanbod sportkleding hebben?