Screaming Beans in de Runstraat, dat is een klein kwartiertje lopen vanaf de Bijenkorf
Update! Ben bij Nazka geweest. Erg lekker, 6 gangen menu genomen en het botanische alcoholvrije drankarrangement. Hier een paar foto’s.
Vooral de eerste paar gerechten waren een 10/10! Ik vond de akoestiek alleen niet zo fijn, het was wel erg rumoerig. Kan de alcoholvrije dranken echt aanraden, superleuk om te doen.
Ah ik ben er ook geweest vorige week en vond het ook erg geslaagd. Een vriendin van me had ook de alcoholvrije pairing en die vond ik zelf eigenlijk beter dan de pairing met wijn.
Wij hadden ook nog bavette genomen als extra gang. Die was echt fantastisch
Dat drankje met dat witte bloempje vond ik zo lekker! En dat pompoen kokos drankje bij het dessert ook!
En die pani puri amouse bouche pff en de ceviche
Wat was jouw favoriet?
Wat zijn aanraders bij Salvo? Wil er morgen even langs. Ze hebben nu 2 locaties met verschillend aanbod ook…
Mijn favoriet is de croissant met pistache, frambozen en rozen. Hun signature pistachekoek is lekker maar niet super bijzonder.
De brioche met pandan en kokos die ze nu hebben vond ik tegenvallen.
Bomboloni is afhankelijk van de vulling vind ik.
Enige waar ik voor terugkom is die croissant.
Volgens mij is het aanbod op de locaties niet per se verschillend maar hebben ze op de eerste vestiging alles en op de tweede slechts een selectie (weet ik niet helemaal zeker hoor).
Hojicha caramel milk cake alleen bij salvo basement iig maar verder kan het kloppen wat je zegt! Heb je de pistache bomba wel eens geprobeerd? En hun special drinks?
Ah ja, dat zou kunnen! Die zou ik ook nog wel willen proberen. De pistache bomba nooit geprobeerd, die lijkt me een beetje saai.
Qua special drinks wel eens de tiramisu cold foam en nog een andere special geprobeerd maar die laatste heeft geen indruk gemaakt want dat ben ik vergeten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik sowieso niet echt vaak dat soort dingen bestel hoewel hun huidige specials me wel lekker lijken (de hojicha latte en de witte choco matcha).
Dit is het enige wat ik daar ooit gehad heb en vond dit echt lekker! Roos was ook heel subtiel (ik kan dat nogal overheersend vinden soms)
Ohhh lastig! Ik weet al die namen niet meer hahah. Maar wel alle dingen met tijgermelk (en dat waren er veeel😍) en toch ook echt de bavette.
Mijn ouders komen binnenkort naar mij met mijn tante en we willen graag ergens wat eten. Nu is mijn tantes smaak voornamelijk tomatensoep-varkenshaasje-dame blanche. Ik wil er wel rekening mee houden dat er voor haar ook wat lekkers op de kaart staat. Maar ik kan even niet bedenken wat leuk is om heen te gaan in dat genre? Liefst in de Baarsjes trouwens. Cradam heeft dat wel op de kaart staan, maar is onhandig qua locatie. Ik kon verder even alleen Bar Baarsch bedenken, maar dat vind ik geen leuke plek. Heeft iemand tips?
Misschien cafe cook? Wel iets minder straightforward dan je schetst maar nog wel herkenbare gerechten.
Hap-hmm misschien?
Ja daar was ik laatst en vind ik heel lekker, maar is al wel iets te culinair haha.
@Nova ja dit is wel een soort kaart die ik zoek, goede tip! Ik zie alleen dat ze niet open zijn in het weekend
Café Komeet? Die hebben zelfs vlaflip
Moeders?
Dit ziet er goed uit! Ik zie dat ze ook een valentijnsmenu hebben, zou je dit aanraden om hier met Valentijnsdag te eten? Is het een beetje gezellig/romantisch?
Ik vind Sonneveld heel leuk, maar is wel in de jordaan.
Cafe t Zwaantje in de Berenstraat
Bar bonnie, karavaan?