Ah thanks! Ik ben eigenlijk op zoek naar donkerbruin maar dat zullen ze wel niet hebben. Ga toch even kijken woensdag.
Jammer dat je niet geslaagd bent!
Ah thanks! Ik ben eigenlijk op zoek naar donkerbruin maar dat zullen ze wel niet hebben. Ga toch even kijken woensdag.
Jammer dat je niet geslaagd bent!
Altijd leuk om even te kijken. En wellicht vullen ze aan!
Op hun insta laten ze meestal zien of ze jassen hebben aangevuld. Als je dan redelijk snel gaat nadat het is aangevuld kan het wel de moeite waard zijn omdat je dan keuze hebt. Bruin heb ik daar niet zo vaak gezien want het is vooral beige en dan af en toe andere kleuren. En idd echt goed op de kwaliteit letten. Toen ze minder populair waren hadden ze wel echt een betere selectie, nu bieden ze vaak ook echt lelijke jassen aan. Sorry probeer het niet af te kraken hoor want heb er zelf ook een hele mooie jas gekocht, maar je moet wel beetje opletten zeg maar. Het is niet zo mooi als op insta lijkt of als een paar jaar geleden
Geslaagd bij Penny Lane! Dank voor de tip
Voor de kenners van Amsterdamse koekjes; welke koekjes zijn lekkerder, die van het Koekemannetje of van Van Stapele?
Deze test heb ik laatst gedaan: van Stapele was de duidelijke winnaar!
Geen van beide, lekker naar Holtkamp gaan, voor echte koekjes!
Holtkamp is echt het allerlekkerst!
Van stapele 🫶
Love holtkamp met heel mijn hart maar hun koekjes zijn toch super saai? Ja wel lekker maar gewoon van die standaard koekjes
Vind ze allemaal niet zo boeiend. Liever de verse koekjes van AH.
Ja eens, Holtkamp heeft redelijk standaard banketbakkerskoekjes, maar wel de beste. Ik zou er vooral heengaan voor de kroketten en de cannelés.
Van Stapele vind ik ook veel beter dan Koekemannetje, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Zelf ben ik bijvoorbeeld niet echt fan van chocoladekoek (dat het deeg met cacao is gemaakt), dus daarom haal ik daar niet vaak koeken, maar ze zijn wel goed (vooral dankzij de witte chocolade aan de binnenkant).
De koeken van Koekemannetje vind ik droog, vlak van smaak en echt totaal niet bijzonder.
Stapele vind ik het lekkerst net zachte brownies met gesmolten witte choco van binnen
Ik blijf die van stapele wel echt het lekkerst vinden, die zachte witte chocolade heerlijk!
Dank allen! Ik heb die van Het Koekemannetje inmiddels geprobeerd, tot mijn verrassing hebben die een vestiging op Schiphol. Op Schiphol kom ik weleens, Amsterdam Centrum nagenoeg nooit.
De koeken van Het Koekemannetje vond ik lekker. Megabijzonder? Dat niet. Maar gewoon lekker en een lekkere traktatie. Ik heb er ook een klein blikje van.
Van Stapele staat dus nog op de lijst om te bezoeken maar ik begrijp dat daar altijd een flinke rij staat. Maar uit jullie antwoorden begrijp ik dat dat terecht is, dus ik ga daar zeker een keer aansluiten.
En ja, Holtkamp heeft een speciaal plekje in mijn hart, ik heb meerdere boeken van Cees en hou van zijn recepten. Dus Holtkamp ga ik zeker ook bezoeken!
Meer tips voor fijne adressen in Amsterdam zijn overigens welkom; ik hou vooral van koekjes, brownies, etc. Dan maak ik er een keer een themadag van.
Ik vind de drie graefjes ook erg lekkere zoetigheden hebben
Ik vind de rij bij Van Stapele wel beter te doen op hun nieuwe locatie, loopt stuk sneller door. Vroeger kon je ze ook online reserveren maar kan nu niet meer zag ik.
Ik was laatst bij Van Stapele op het Rokin (dat is die toch?), rij viel mee reuze mee voor een zaterdag, maar ze hadden maar één soort koekje, (triple chocolate-achtig)? Dat vond ik echt een teleurstelling en daardoor heb ik ook maar 1 stuk daarvan gekocht. Was overigens wel erg lekker.
Edit: ok blijkbaar is dit het ding leer ik van jullie en nu van de site. Daarom keken ze dus zo geïrriteerd toen ik vroeg of ze meer soorten hadden
Dat had je wel kunnen weten, dat is een beetje het ding
De koekjes bij Salvo zijn heel lekker vind ik. En ik hou echt van de taartjes bij Pompadour, maar dat is niet helemaal categorie koekjes/brownies, meer patisserie