Oh ik had geen idee? Ik kende de winkel verder niet, liep er langs omdat hij naast de boekenwinkel zit. Ik had me niet ingelezen ofzo, bak liever zelf, maar vond dit echt suf, dat is toch supersaai en onhandig? Maar ligt wellicht aan mij dan
Waarom zou dat onhandig zijn?
Het is juist eerder handig
Als je maar één specifieke smaak verkoopt is het toch maar een selecte groep die zich daartoe aangesproken voelt? Ik zeg niet dat er 100 opties moeten zijn maar ik ga geen doos van tien dezelfde koeken kopen voor 3 euro per stuk, zeker niet als het niet mijn favoriet smaak is en ik door 1 koekje te kopen het hele assortiment geproefd heb. Maar nogmaals, ik kende het niet, als het een tiktok hype is zullen ze vast goed verkopen
Het grappige is dat het al populair en bekend was voor tiktok. Ikzelf haalde hem vroeger regelmatig voordat het een hype was. Toen was hij ook dagelijks uitverkocht
Ik wilde net zeggen van Stapele bestaat al langer dan tiktok volgens mij haha
Ja voor tiktok stond er ook een rij (maar was prima te doen) en was het vaak na 14:00 uitverkocht. Ik haalde het wel eens als traktatie voor op werk, of als ik bij iemand ging eten ofzo als kleinigheidje. Nu begin ik er niet meer aan
Ik vind het juist geniaal. Hun enige koekje is blijkbaar zo bijzonder en goed dat ze al jarenlang een rij voor de deur hebben. Ik vind het heel knap dat ze het met één koekje al zo lang zo goed doen.
Het maakt de bedrijfsvoering denk ik ook simpeler; minder grondstoffen nodig, maar één recept en één bereidingswijze. En op = op. Het zal niet iedereen liggen misschien, maar blijkbaar genoeg mensen om een rij te hebben.
Ik zoek vanaf half april tot half mei tijdelijk een kamer/studio/appartement in Amsterdam/Haarlem/Amstelveen/omgeving Schiphol vanwege de KLM opleiding. Mocht je toevallig iets weten voor (een deel) van die periode, houd ik me graag aanbevolen! Of als iemand nog een gouden tip heeft waar ik tijdelijke woonplekken kan vinden ook! (Ik heb al FB groepen geprobeerd maar tot nu toe alleen maar scammers in m’n DM)
Ik heb als student op Uilenstede gewoond, dat heeft erg goede ov-verbindingen met Schiphol. Heb je daar al gekeken of studenten hun kamers/studio’s onderverhuren?
Of student experience op de zuidas/noord/amstel!
Dank voor deze tip!! Vanavond geweest en het was heerlijk, ben geïnspireerd door de botanical pairings (ben bezig met mn eigen drankjes/siropen te maken).
Hi! Ben even het spoor bijster mbt uit eten in Amsterdam. Wil met een vriendin ergens een hapje eten. Ik heb zin in iets als goudfazant/de tros/de willem(cafe). maar we zijn beide een (klein) beetje op budget, is dit mogelijk?? Haha
Heb gewoon zin in beetje hapjes delen en veel wijn drinken! We wonen beide in oost, maar locatie maakt op zich niet uit!
Cafe restaurant Amsterdam
Tolhuistuin, A beautiful mess?
VRR? Kan je ook hapjes delen, zou wel even op het menu checken of het voor je budget te doen is. Badhuis anders?
Eetcafe Edita misschien? Als je hapjes wil delen niet enorm veel vega opties maar wel leuk lekker en niet al te duur!
Five brothers fat?
Thanks allen! Het is the cottage geworden, niet wat ik in eerste instantie naar zocht, maar wel erg lekker!
Ik vond het Ibis op loopafstand van het 600 gebouw ook prima te doen (70 per nacht). Ik denk eraan om daar af en toe dan nachten te boeken om niet de hele tijd heen en weer te gaan.
Hoe ver woon jij er vandaan? We krijgen vast geen reiskostenvergoeding voor de INI zeker?