Het Amsterdamtopic

Weet iemand toevallig of dit stukje loopbaar is? Vanaf bushalte westpoort dan. Maps stuurt ons ontzettend ver om, omdat we waarschijnlijk niet kunnen oversteken. Hierdoor is de reistijd namelijk echt veel langer.

3 likes

Je bedoelt als je uitstapt weer terug over de rode lijn en dan naar beneden? Ja dat kan wel, er loopt een fietspad.

1 like

Oh nee wacht, je wilt bij de bushalte uitstappen op de bovenste baan.
Kan wel hoor kijk maar:

Dit is vanaf de bushalte

2 likes

Ah ja gewoon “illegaal” oversteken dus. Thanks!

3 likes

Hebben jullie toevallig tips voor broodjes bestellen voor groepen (dus werklunches etc.) in Amsterdam centrum, specifiek die ook in het weekend bezorgen?

Zero zero? Weekend weet ik niet zeker, maar lijkt mij wel

Wij bestellen in het weekend vaak via het Vlaamsch Broodhuys. Niet voor heel grote groepen, maar denk dat dat wel zou kunnen.

1 like

Hebben jullie tips voor iets wat leuk is om op zaterdag in Amsterdam te doen met een hoogzwangere en een peuter? :blush:

Playhood?

Ik weet niet of je van plan bent morgen te gaan? Want dan zou ik de Dam zoveel mogelijk ontwijken, ivm de demonstratie.

1 like

Goed dat je het zegt! Maar het gaat om een andere zaterdag. Van de demonstratie vind ik het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn, haha

@Anna88 dank je, goede tip!

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kan niks vinden (dacht dat dit wel een keer eerder gevraagd was): wat is een goede plek om je wimpers te laten verven?

1 like

En je wenkbrauwen te doen!

1 like

Haha heb je nou twee accounts? Maar voor beide raad ik Kapsalon Bianco aan op de Rozengracht! Snel en goedkoop

3 likes

Oh deze zou ik zelf niet aanraden. Daar zijn m’n wenkbrauwen eens goed vernacheld

2 likes

Oh wat ‘grappig’ haha. Ik woon niet meer in Amsterdam en heb voor alles nieuwe adresjes gevonden, maar reis hiervoor nog terug :sweat_smile:

Misschien heb ik net de verkeerde getroffen! Sindsdien doe ik het zelf

2 likes

Lol nee ik dacht ik vaar direct even mee op deze vraag

2 likes

@EleanorRigby ik was echt heel blij met the sculpting brow bar in amsterdam west!!! Voor wenkbrauwen epileren, wimperlift en wimpers verven (wenkbrauwen verven heb ik niet nodig)

Werd altijd mooi en vriendelijke meid

2 likes

Ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week, dank voor de tip!

1 like