Kappers in Amsterdam zijn echt buitencategorie duur. Ik heb een hele fijne kapper die ik volg als ze naar een nieuwe salon gaat. Een haar huidige prijs is 75 euro. Maar ja, ze knipt geweldig.
Ik heb erg saai haar en ga meestal naar Ami op het mosveld. Voor 40 euro prima geknipt altijd. Nu wil ik een pixie en dan ga ik wel naar een duurdere kapper (silhou) omdat ik hen meer vertrouw als het om een wat ingewikkelder kapsel gaat.
Oh wat kut:(
Ik ben juist een keer slecht geknipt bij de Kinki daar
Haha bij mij ook! Twee keer geweest en beide keren niet tevreden. Silhou ga ik nu ook heen en dat bevalt!
Als je niks geks wil met je haar zou ik gewoon een keer naar de kappersakademie gaan.
Deze reactie is een beetje later, maar ik wil nog even aanhaken omdat ik toevallig gisteren weer Koningsdag heb gevierd op het groene veld. En het is zo gezellig en leuk daar.
Ja je hebt af en toe een feestje daar en af en toe geluidsoverlast ervan, maar er zijn ook andere leuke en sociale initiatieven.
Ben wel benieuwd of de mensen met kinderen vooral geluidsoverlast hadden, of ook anders ervaren? Ik herken mezelf echt niet in het artikel. Gisteren deden ze bijv ook een rondje met de vuilnisbak ah einde van de dag.
Blijft natuurlijk lastig als mensen richting huis alsnog ergens pissen ofzo, maar tsjah dat risico houd je altijd en overal (ook buiten de stad met een huisfeestje oid), maar zou me zeker niet tegenhouden daar te gaan wonen.
Mijn haar ook😢 tot 2x toe echt verneukt met verven.
Ik ben naar een andere kapper gegaan om een herstelproces te beginnen en ben nu nog bezig. Echt zo nóóit naar kinki kappers op van der pek gaan, was ook niet per se goedkoop ofzo😅
Ja geluidsoverlast was vaak het grootste probleem, maar ook veel gedoe in de voortuinen. Slapende mensen in de voortuin, afval, glasscherven, lege (drank)flessen en ontlasting.
Soms ga ik wel eens naar de kappersakademie voor een knipbeurt. Als je iets basics wil en de tijd hebt vind ik top. Was toen 17 euro, maar je wordt onder begeleiding geknipt, nooit problemen mee gehad. Duurt alleen wel stuk langer, maar ik vind dat dan niet zo erg
hey ik ga ook altijd naar Silhou! Aan de dure kant, maar ik vind ze het echt waard.
Ja, ik ga alleen als ik echt iets anders wil vanwege de prijs haha. Tussendoor knipt mn mams het
Ik zie op de site geen prijzen, waar moet ik aan denken bij Silhou?
Volgens mij inmiddels 70 voor een knipbeurt.
Hester en vroeger ook regelmatig bij Lenneke geweest toen ze nog ergens anders werkte.
Als het een goede knipsessie is vind ik dat het wel waard! Ik ben bij mijn vaste kapper inmiddels ook al rond de 50 kwijt dus die 20 extra kan er dan ook nog wel bij als ik dan goed geknipt wordt. Ik ga toch eens een kijkje nemen denk ik
ik ga naar Maureen! En het is idd 70 voor alleen knippen.
@Zonnestraaltje ja ik vind het in dit geval het geld meer dan waard, vooral omdat ik maar eens in het half jaar ofzo ga.
Hebben jullie ook zo’n last van die rooklucht? Ik haat het om met al m’n ramen dicht te slapen, maar het stinkt meteen enorm binnen zodra ik 3 seconden een raam open zet
Ja heb alles dichtgegooid voor de nacht, hele straat stond vol rook ook uiteindelijk.
Ik had last van dat alert om 23:45, dat door mijn werktelefoon voorgelezen werd in twee talen maar die telefoon lag in de woonkamer jeeeeezus het ging maar door