Wij hadden er zes nodig, en hebben er vier! Heb nu maar gewoon die pagina open maar er gebeurt weinig meer denk ik ![]()
Ohh wel goed gedaan haha! Sta sinds 10:00 stipt in de rij maar nog geen succes, maar ook geen bericht met dat het uitverkocht is.
Dag en ochtend zijn nu uitverkocht, ik kwam er ook niet doorheen maar heb nu kaarten via vrienden
Stond sinds 10u in de wachtrij en niks. Wel een brief van ee gemeente ontvangen dat jij en je buren er last van gaan krijgen, maar even kaartjes ho maar.
Het is mij wel gelukt nu net! Dagtickets ook. Dus zou nog volhouden
Ja ik kwam er net ook doorheen en er waren dagtickets! De hele vriendengroep is nu voorzien
wat een stress
Sta nog steeds vanaf 10:00 uur al in de rij, maar zo te lezen moet ik het maar opgeven helaas…
Ook niet doorheen gekomen. Later nog keer geprobeerd. Maar lijkt of pagina blijft verversen.
Ja hier ook kaartjes uiteindelijk! Voor west
Volgens mij is dat wel normaal en kun je er dan op gegeven moment doorheen komen.
Ik heb ook uiteindelijk wel tickets maar vind het echt stom dat dit zo’n gedoe was… heb het idee dat veel mensen nu achter het net vissen
Ik ben benieuwd hoe dit allemaal op de dag zelf zal gaan, hopelijk een stuk soepeler dan de kaartjes scoren.
Op de nos staat een bericht dat 12 min geleden is aangepast waarin staat dat de gemeente zegt “blijf in de rij” ![]()
Got them! Stond vanaf 13:00 vanmiddag in de rij.
Ik lees net dat het nog niet is uitverkocht
.
Ben er net doorheen en staat is uitverkocht.
Ja dat worden natuurlijk enorme rijen. Ook benieuwd hoe ze dat willen doen met die ochtendtickets, lijkt me een flink gedoe om iedereen weg te krijgen
Ah shoot
. De enige mogelijkheid zou misschien nog kunnen zijn om het te proberen via een andere browser. Volgens mij zijn er alleen nog ochtend tickets beschikbaar 🫠.
Update: never mind.
Is mij ook niet gelukt, echt jammer
Nou dat wordt allemaal even de ring op sneaken :’)
Ik moet dat weekend helaas werken en denk dat het uitrijden voor (spoed)beoordelingen op verschillende locaties in Amsterdam dus echt totaal kut gaat worden qua bereikbaarheid/file
Zie er nu al tegenop