Ik had een appje van een vriendin uit Aalsmeer dat ze dat alert kreeg en dat dat bij mij in de buurt was maar ik heb niks gehad haha
Nou ik ben wakker my god wat zijn die NL alerts luuuuid.
Ik kom er weer eens achter dat mijn telefoon soms geen geluid maakt als ik een NL alert krijg dat wordt nog wat als de Russen komen
Ze zaten wel op een lekker schema met die alerts zeg, het was dat ik al gepland had voor een korte nacht slaap maar laatste alert kwam om 12 en de eerste om 7 haha. Had net alle ventilatie weer open gedaan vanmorgen omdat ik niks meer rook en toen kwam er nog een alert, maar zie die wolk nu idd meer in centrum hangen
@grace die van mij doet alleen heel hard trillen bij NL alert
Ja echt intens dit. Heb de halve nacht lopen hoesten, die rook slaat op mān longen.
Probeert iemand kaartjes te krijgen voor het feest op de ring ter ere van 750 jaar Amsterdam? Of iemand een succesverhaal?
Wij hadden er zes nodig, en hebben er vier! Heb nu maar gewoon die pagina open maar er gebeurt weinig meer denk ik
Ohh wel goed gedaan haha! Sta sinds 10:00 stipt in de rij maar nog geen succes, maar ook geen bericht met dat het uitverkocht is.
Dag en ochtend zijn nu uitverkocht, ik kwam er ook niet doorheen maar heb nu kaarten via vrienden
Stond sinds 10u in de wachtrij en niks. Wel een brief van ee gemeente ontvangen dat jij en je buren er last van gaan krijgen, maar even kaartjes ho maar.
Het is mij wel gelukt nu net! Dagtickets ook. Dus zou nog volhouden
Ja ik kwam er net ook doorheen en er waren dagtickets! De hele vriendengroep is nu voorzien wat een stress
Sta nog steeds vanaf 10:00 uur al in de rij, maar zo te lezen moet ik het maar opgeven helaasā¦
Ook niet doorheen gekomen. Later nog keer geprobeerd. Maar lijkt of pagina blijft verversen.
Ja hier ook kaartjes uiteindelijk! Voor west
Volgens mij is dat wel normaal en kun je er dan op gegeven moment doorheen komen.
Ik heb ook uiteindelijk wel tickets maar vind het echt stom dat dit zoān gedoe was⦠heb het idee dat veel mensen nu achter het net vissen
Ik ben benieuwd hoe dit allemaal op de dag zelf zal gaan, hopelijk een stuk soepeler dan de kaartjes scoren.
Ik sta nog steeds in de rij maar vraag me sterk af of er nog wel kaartjes zijn
Op de nos staat een bericht dat 12 min geleden is aangepast waarin staat dat de gemeente zegt āblijf in de rijā
Got them! Stond vanaf 13:00 vanmiddag in de rij.