Counter
De verbroederij (wel ook kinderen en drukte)
De ceuvel!
Voor de mensen die wel naar het festival op de ring gaan: maken jullie je ook een beetje zorgen over de drukte en hitte? Las ergens dat het op de snelweg als 40 graden voelt? Hoop dat het allemaal meevalt.
Ja zit me daar al even druk om te maken. Er zijn ook geen zitplekken volgens mij
Ja, ik heb ochtendtickets en ben daar nu stiekem wel blij mee. Denk dat ik daar rond 12.00 weg ben en ergens in het water ga liggen. Lijkt me ook geen pretje daar in de rij te moeten 's middags (maar misschien valt het mee hoor)
Ik ga samen met iemand en we hebben kaartjes vanaf 15:00. Zal me alleen niks verbazen als ze de toegang eerder sluiten als het echt bloedheet wordt?
Ik heb ook dat tijdslot! Vriendin en ik zijn van plan om het even aan te kijken en wat later naar binnen te gaan. Via hun insta heb ik me al aangemeld om via whatsapp updates te ontvangen.
Het feest op de ring is mijn persoonlijke nachtmerrie maar hierdoor hoef ik zaterdag niet naar een schoonfamilie bijeenkomst omdat de kans te groot is dat we dan heen of terug veel file/vertraging hebben en ādat kan ik niet doen met mijn jonge kindā ahahahahaha thank u gemeente!!!
Hebben 3 locaties weet dat je bij oost en zuid iedergeval ook leuk buiten kan zitten
Madre op de westerstraat is een volledig vegan Mexicaan en heel lekker
Ik denk dat ook. Ergens rond 16.00 uur wordt omgeroepen dat er niemand meer in mag, want de ochtendmensen gaan ze echt niet wegkrijgenā¦
Ik heb middagtickets, maar ga denk ik gewoon pas in de avond. En anders ga ik gewoon vanaf mijn balkon toekijken wat voor chaos het wordt haha
Wow het is zo stil bij mijn huis zonder de A10, ik hoor opeens mān buren praten op hun balkon?? En zoveel meer vogels
Ben stiekem toch wel enthousiast over deze happening hoor
Wacht maar tot morgen hahaha
Veel plezier voor de mensen die naar de Ring gaan! Ben echt benieuwd hoe het zal zijn.
@Chuckie woon jij echt direct naast de snelweg?
Gvd āhet valt alles meeā ik zit in de auto
Ja! Maar deze foto is niet vanuit mijn huis gemaakt hoor, maar die hieronder wel vanmorgen uit mān trappenhuis haha. In de winter als de bomen niet vol blad zijn kijk je vanaf mijn balkon ook zo de snelweg op
Ze gaan nu leeg vegen, ben benieuwd hoe rap dat gaat haha
Wij gingen er laat op, bij 107 en er bij 106 weer af. Ik heb echt niks gemerkt van de extra waterpunten of wat dan ook. Toen we er op gingen kreeg iedereen die er af ging nog een pakje water mee, maar dat was allemaal al op toen wij er af werden gestuurd. Ben heel benieuwd hoe het in de middag gaat lopen, we hadden echt stukken dat het compleet vastliep qua mensen en hitte.
Mijn zoontje vond het fantastisch om er even op gelopen te hebben en ook bloedddddheet maar we hebben buiten de ring even ijsje gehaald want ook die rij was echt heel lang overal.
Vond je het zelf ook leuk? Of eigenlijk niet?
Ik zag het liveblog van het Parool en daar leken mensen het wel naar de zin te hebben, maar dat was dan wel bij de bomen en bij de muziekpodia, ik weet eigenlijk niet op welk stuk dat was.
Ik woon in de baarsjes en daar is het echt ramdruk vol met mensen. Ik denk dat er 300 mensen bij de tramhalte stonden net. Blij dat ik lekker thuis zit in de airco
Ik zit in bolo met uitzicht op de ring en het is rustig, zin om zo ff een stukkie te lopen