Er zijn geloof ik 7 vestigingen in amsterdam ja haha
Maar wat voor iets vind je leuk? Ik bedoel, zoek je eetcafés of chique restaurants of in welke prijsklasse? En je zegt clubs maar geen techno, bedoel je dan wel andersoortige elektronische club muziek of gewoon een gezellige studenten/toeristentent? Wil je echt goede authentieke zaken of Instagramwaardige zaken? Amsterdam heeft van alles dus iets specifieker is wel handig voor tips geven
Plekken waar ik graag en regelmatig kom zijn bijvoorbeeld de Engelbewaarder, de binnenvisser, het ketelhuis, studio k, terrasmus, festina lente, de pieper, alba, t nieuwe diep…
En verder zou ik het centrum vermijden maar lekker rondlopen door eigenlijk alle andere wijken, dat is mijn favoriete manier van in Amsterdam zijn en ook van andere steden bezoeken
er zijn heel veel goeie musea, ik zou al die “banksy” tourist trap nep musea vermijden, maar er is vast iets dat je leuk vindt.
Als je in oost zit, kan je ook bij Tigris een falafel wrap halen. Maar goed, ik weet niet wat je leuk vindt/wat je vibe is (op citytrip).