Ik ook niet! Heb het zelfs gebruikt toen ik aan het bevallen was lol
Wow high stakes haha
Ik wel veel problemen met beiden, constante cancels. Soms na 45 min nog steeds geen chauffeur. Dat waren mijn laatste 3 ervaringen, telkens hetzelfde. Ik deed op een gegeven moment meer betalen voor priority, zelfs dat lukte niet. Ik ging niet in regen, niet op een feestdag maar wel weekenddag. Misschien dat het vooral weekend is.
Ja zelfde hier. Ze cancelen altijd, tenzij je een hele dure rit gaat maken.
Same! Vooral heel lang wachten, dat âzoeken naar een chauffeurâ duurt dan heel lang - zo lang dat ik zelf maar cancel haha. Bij Uber trouwens. Heb toen TCA gecontact en dat ging goed!
TCA komt altijd, maar uber en bolt zijn vaak wel goedkoper en heb ook nooit problemen met ze gehad. Het duurt het iets langer met uber of bolt tijdens bepaalde piekmomenten, maar ze komen altijd wel, woon ook vrij centraal (de pijp), dus er zijn vaak wel ubers in de buurt mja de pijp is soms ook dramatisch om te bereiken.
Hier eigenlijk nooit problemen met Uber. Maar woon dan ook vlakbij de ring en niet ergens in de binnenstad.
Ging prima uiteindelijk! Nul problemen met Uber. Zal vast heel afhankelijk zijn van de drukte en je bestemming.
Hebben jullie ervaringen of tips voor private dining met een groep van 15 mensen ergens in centrum? Wat kost zoiets dan?
Kennen jullie een goede sportschool in Amsterdam, waarbij het gevoel van community ook belangrijk is. Ik deed veel classpass maar het lijkt mij ook leuk om naar een vaste plek te gaan waar ze ook lessen hebben en andere extras en waar je vaker dezelfde gezichten ziet.
Ik sport bij FemmeGym en daar vind ik dat wel redelijk het geval. Vaak veel dezelfde gezichten in de lesjes en ook de trainers kennen je na een tijdje best goed.
Sportstudio 79
Ik zit er zelf niet, maar hoor wel dit soort verhalen van mensen die bij David Lloyd zitten. Daar heb je ook echt alles dat je kunt bedenken qua lessen.
Ik woon aan de kostverlorenvaart en ik vind het echt bizar wat voor boten hier nu voorbij komen. Mensen hebben echt leipe moneys
Wie heeft een goede tip voor een plek waar je belliniâs kan drinken? Liever niet bar Bellini, dat is niet helemaal onze vibe
Ik heb de komende tijd op een doordeweekse avond een cursus in de buurt van de Van Hallstraat en ik kom dan vanuit mijn werk op de Grachtengordel. Ik kom echt nooit meer in west. Heeft iemand toevallig een tip voor een betaalbare plek om even iets te eten tussen deze plekken in? Geen 3WO, geen rukkers, niks waar ik een influencer tegenkom
Misschien ketelhuis? Je kan je daar altijd wel even wat terugtrekken in een hoekje van het restaurant en ze hebben ook lekkere soep etc. En ook een terras
Ik zou dan lekker Chinees gaan eten bij Lucky House
Hinata op de westerstraat misschien? Is een ramen restaurant
Sababa