Het Amsterdamtopic

Een beetje laat, maar OBA Roelof Hartplein is echt mega-stil. En je hebt er een koffiebar van de OBA. En OBA van der Pek is ook fijn. Wel iets meer geluid.

2 likes

Sorry een maand later maar ik ben benieuwd naar je centrum oost tip! Ik zit nu ook al 14 jaar bij die uva huisartsen en ik ben ook al een hele tijd niet meer tevreden

Alles is vol in centrum oost, ik heb nog niks passen kunnen vinden :frowning:

Ik stel inmiddels mijn klachten uit (niks ernstig uiteraard) want ik heb gewoon geen zin om weer voor niks naar de uva te moeten en een proces zonder goede uitkomst in te gaan.

Medisch Centrum Czaar Peter vind ik heeeel fijn maar @PaulieBleeker zei dat ze dus vol zitten helaas

2 likes

Hier zat ik laatst naar te kijken, omdat ik weer wat krachttraining wil doen. Heb je bij deze lessen (double strength) je eigen plek met je eigen gewichten?

Ik ging wel eens naar circuits maar dan moet je om en om een plek delen en aangezien ik slap ben, was ik telkens de gewichten van de ander eraf aan het halen, en diegene na mij weer alles erop aan het doen. Voelde toch niet helemaal chill.

1 like

Weet niet, ik doe geen lessen!

1 like

Oeps ik had een bericht getypt maar zie nu dat ik je vraag niet helemaal had beantwoord.

Nee, je hebt niet je eigen plek, maar vaak wissel je als tweetal tussen de stations. In mijn herinnering is het een heel chill en leuk lesje waar een hele verzameling aan gewichten bij ieder station ligt wat je na de les opruimt, dus ik vind het niet haasten tussen de rondes. Maar het kan dus wel zijn dat je even een gewicht moet wisselen nadat je maatje het station gedaan heeft, tenzij diegene dezelfde gewichten gebruikt! Maar lang niet alle stations zijn met stang, ook veel op de bench of met bal of weerstandsband. Zeker een aanrader om een keer te proberen!

1 like

Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik ga het wel een keer proberen. Losse gewichten vind ik niet vervelend om te moeten wisselen, maar met stang is het zo irritant de hele tijd. Ik vond de Holy Build van Saints zo fijn en heb nog geen soortgelijke les gevonden.

2 likes

Welke kringloopwinkel vinden jullie de meeste parels? Die ook bereikbaar zijn met de fiets of ov? Ik merk dat de meeste in de stad toch erg klein zijn en vind ik niet vaak iets leuks.

Daarnaast; waar kan ik “goedkope” LP’s vinden (zoek klein extraatje voor een vriendin) dus wil graag een paar voor ene klein prijsje scoren.

Ik heb mijn meeste parels gekocht bij de Rataplan bij de Slingerlandstraat. Niet zo groot als de Rataplan bij de generatorstraat, maar ben er wel vaker geslaagd (kleding, lamp, vaas, boeken, servies).

2 likes

Mocht je heel toevallig in Oostenburg wonen dan kan je je aanmelden bij huisartsenpraktijk Oostenburg. Maar vgm nemen zij ook niemand meer van buiten de wijk aan voor nu.

2 likes

Wat in the Passion hel

2 likes

sterkte allemaal!

2 likes

Wat fucking vreselijk dit

2 likes

Wow die AI beelden tussendoor ook??? Vreselijk

Ik ben laatst mega goed geslaagd bij Kringloop de Boem in Amstelveen. Wel een eind fietsen, maar heeft daardoor ook meer ruimte dan de gemiddelde stadskringloop, met twee grote filialen op zo’n industrieterrein.

En mijn persoonlijke favoriete kleine kringloop voor kleding is de Buurtkringloop die net verhuisd is naar de Insulindeweg, op de één of andere manier vind ik daar altijd heel goede merkkleding. Moet wel echt goed zoeken en het is er ook altijd een beetje donker vind ik.

1 like

Ik neem mijn moeder mee naar het nationaal ballet en ik vroeg me af welke goede en beetje leuke hotels in de buurt jullie zouden aanraden? Mijn vader is slecht ter been, en het moet ook wel een beetje luxe zijn want mijn ouders zijn snobs (4 of 5 sterren toch wel).

2 likes

De L’Europe? Ik heb er één keer overnacht tijdens de Hotelnacht, vond het toen echt mega luxe met goeie bedden, marmeren badkamer en lekker dikke badsloffen. In de buurt zit ook Gartine, evt voor ontbijt

4 likes

Thanks, ga ik even naar kijken!

Heeft iemand ook ervaring met Marriott in de Vondelstraat?

Nou nee ik heb dus gewoon een huis in Amsterdam :roll_eyes:

2 likes