Het Amsterdamtopic

Gefeliciteerd

16 likes

Waar kan je lekker lunchen in de buurt van het Westergasterrein? Ik zoek iets voor en grote groep en niet te ingewikkeld, want er zijn ook kinderen bij.

1 like

Als je niet alleen kijkt in de buurt van de Stopera, kijk dan voor fijne hotels ook eens naar het Ambassade hotel of het Pulitzer.

3 likes

Misschien Cradam?

5 likes

Pacific is ook prima!

3 likes

Bakkerswinkel

1 like

Heb een tip: het Art Zoo Museum aan de Herengracht. Het is twee maanden geleden geopend en ik vond het schitterend! Natuur en kunst gecombineerd in een zeventiende eeuws grachtenpand :star_struck:

6 likes

Wie gaat er morgen naar museumnacht en heb je al een plan/ tips?

Ik ga dit jaar later op de avond. Vind het vaak tegenvallen met lange rijen en regen. Wil kijken of ik dit jaar een strak plan kan maken.

Als je niet in lange rijen wilt staan zou ik juist vroeg op de avond gaan

1 like

Helaas vrijwillig ik het eerste deel, dus kan pas vanaf 23u :slight_smile:

Ik wil ook maar heb geen kaartjes. Iemand hier toevallig nog twee over?

Ik zoek een plek waar ik vegetarische Ramen vanavond snel in mijn eentje kan eten. Heb tijd tussen twee afspraken in 1/1,5u.

Het liefste ergens tussen Museumplein en Westerpark in, beetje richting centrum is ook ok.

Ik zie dat Fou fow Ramen wordt aangeraden hier, is die vegetarisch een beetje oke? Moet ik hier reserveren?

Otemba op de kinkerstraat ken ik en is top, maar wil graag mijn horizon verbreden.

1 like

Hinata op de Westerstraat! Ik ben er al een tijd niet geweest maar toen ik er was was de vega optie super lekker.

4 likes

Ik vind Sora Sapporo erg lekker! Ik ben er wel al een tijdje niet geweest.

Die zit ergens in Centrum-West en ook in Zuid (vlakbij de metro bij de pijp).

1 like

Tokyo Ramen Takeichi in de Kerkstraat!
Ze hebben een ramen met een wat romige bouillon en die was zooooo lekker.

1 like

Weet iemand waar lekkere kruidmoppen te koop zijn? Ik lijk ze in gewone winkels nergens meer tegen te komen, misschien een goede bakker tip?

Vriendinnetje van me heeft niet veel te besteden en wil binnenkort uit eten voor haar verjaardag en staat erop om te trakteren.
Kennen jullie leuke plekken waar je niet al te duur gezellig kan eten?

De sering

5 likes

Kent iemand een Italiaans plekje waar je verse lasagna’s kan afhalen die je alleen nog hoeft op te warmen?

Caldi E Freddi heb ik al geprobeerd, maar ondanks de lekkere broodjes was de lasagne en melazane heel smaakloos…

2 likes

Misschien bij Luzzi? Ze hebben sowieso verse pasta’s, lasagne weet ik niet zeker.

2 likes