Is toch al iets van 2 jaar zo? Stom Booking.com.
Volgens mij ook. Hoopte alleen van niet haha
Blijft nog wel even. Ik fiets er dagelijks langs en ze zijn nog lang niet klaar.
Misschien modern? Dat is ook wel leuk als beginner in ieder geval!
Vriendin van me heeft burlesque gedaan bij chassé, vond ze heel leuk! Was een hele gemengde groep, van beginners tot meiden met meer danservaring.
Weet niet zeker of dit het topic is voor (lokale) politiekâŠ
Gadver wat naar weer⊠Ook zo typisch dat deze man het dan zelf âlichte klachtenâ noemt???
(eerlijk gezegd verbaast dit me ook niet heel veel want ik heb hem één keer gesproken na een debat voor de gemeenteraadsverkiezingen en hoe snel hij toen overging naar in mân gezicht schreeuwen was ontluisterend).
Jezus wat naar.
Ik âkenâ hem ook en op Facebook plaatst ie altijd zo veel over zichzelf, zân vrouw en kinderenâŠ
Karwei/Kwantum/Leen Bakker?
Beetje random, maar heeft iemand deze taart bij de AH in het vriesvak zien liggen?
Ik koop m altijd met mân verjaardag, maar dit jaar zie ik 'm nergens:(
Iemand toevallig een tip voor een sleutelmaker die vandaag open is? Liefst in oost/pijp/centrum
Ah chill, thanks!
Heeft iemand een tip voor een goede (niet mega dure) waxbar in centrum/pijp?
Ik ga altijd naar Delete, die vind ik heel chill. Niet megagoedkoop (denk ik) maar je kunt ook member worden en dan krijg je korting.
Ik ga ook naar Delete en ben ook member, kan het echt iedereen aanraden
Iemand tips over zaken die lekkere koekjes/cupcakes/brownies/⊠maken en deze bezorgen? Ik woon zelf niet in Amsterdam maar mijn collegaâs wel en ik zou graag een doos lekkers laten afleveren op kantoor (buurt Museumkwartier) voor mijn verjaardag Liefst geen taart en voor de zekerheid misschien wel een beetje warmteproof haha
Misschien holtkamp of de drie graefjes
Sea salt and chocolate, Waldo en Het Koekemannetje zijn misschien ook nog goede opties (bezorgen sowieso via Thuisbezorgd).
Of petit gateau bezorgen via uber eats?