Nee, ik las het ook alleen bij De Westkant:( Wel echt bizar, kan het bijna niet geloven omdat het zo’n debiel plan is
Wat?? Dit is zo’n bizar plan dat ik dacht aan een 1-april-grap, alleen is het geen 1 april.
Inderdaad, vind het echt ongelofelijk dat er mensen zijn die dit een goed plan vinden. Gemeente is ook van plan om in Osdorp het theater te verplaatsen naar de zuidoever van de Sloterplas, ten koste van heel veel groen en een pracht uitzicht naar de noordzijde. Echt stom, laat aub een beetje groen over in Amsterdam
En dit fietspad door een oude begraafplaats. (Fiets even, wat zal het zijn, 200 meter om aan beide kanten zoals het altijd al was man)
Weet iemand iets waar ze danslessen hebben voor absolute beginner klunzen?
Of iets anders voor het volgende:
Ik vind dansen zo leuk en wilde altijd al op dansles maar mocht als kind niet want er was geen geld voor. Nu ik zelf wel geld heb, en graag iets wil doen qua ‘lichaamsuitdrukking’ (for lack of betere beschrijving) durf ik niet goed want de keren dat ik zoiets probeerde voelde ik mij geintimideerd door al die meiden die wel de pasjes kunnen bijbenen.
Sowieso cultuurcentrum Griffioen (van de VU) of CREA (UvA en HvA). Je hoeft geen (oud)student te zijn maar krijgt dan wel korting.
Heb je ook al een idee welke dansstijl je wilt proberen?
Lastig want ik heb weinig kennis van danslabels enzo. Iets waarin ik mijn zachte en vrouwelijke kant mee zou kunnen (leren) uiten, als dat sense maakt?
Dus niet tapdansen of van die robot moves. Maar wat dan wel? Ik weet het nog niet! Iemand tips?
Ik heb een paar jaar geleden buikdansles gevolgd bij Griffioen. Vond ik heel leuk! Er was wel een “eindoptreden” met publiek maar daar had ik niet aan meegedaan.
Is de Oosterdoksdraaibrug nog dicht? Bij de OBA?
Ja! Heel irritant!
Heb het gemerkt ja, haha. Moest echt omlopen
Ging je naar Hannekes Boom toevallig? Heb gister ook twee keer een rondje gefietst omdat ik maar niet snapte hoe ik er moest komen. Helemaal gefrustreerd, haha.
Ja klopt, sowieso één grote bouwput nu
Volgens mij ook. Hoopte alleen van niet haha
Blijft nog wel even. Ik fiets er dagelijks langs en ze zijn nog lang niet klaar.
Misschien modern? Dat is ook wel leuk als beginner in ieder geval!
Vriendin van me heeft burlesque gedaan bij chassé, vond ze heel leuk! Was een hele gemengde groep, van beginners tot meiden met meer danservaring.
Weet niet zeker of dit het topic is voor (lokale) politiek…