Het Amsterdamtopic

Gadver wat naar weer… Ook zo typisch dat deze man het dan zelf “lichte klachten” noemt???

(eerlijk gezegd verbaast dit me ook niet heel veel want ik heb hem één keer gesproken na een debat voor de gemeenteraadsverkiezingen en hoe snel hij toen overging naar in m’n gezicht schreeuwen was ontluisterend).

1 like

Jezus wat naar.
Ik “ken” hem ook en op Facebook plaatst ie altijd zo veel over zichzelf, z’n vrouw en kinderen…

Karwei/Kwantum/Leen Bakker?

1 like

Beetje random, maar heeft iemand deze taart bij de AH in het vriesvak zien liggen?

Ik koop m altijd met m’n verjaardag, maar dit jaar zie ik 'm nergens:(

Iemand toevallig een tip voor een sleutelmaker die vandaag open is? Liefst in oost/pijp/centrum

Deze!

Ah chill, thanks!

Heeft iemand een tip voor een goede (niet mega dure) waxbar in centrum/pijp?

Ik ga altijd naar Delete, die vind ik heel chill. Niet megagoedkoop (denk ik) maar je kunt ook member worden en dan krijg je korting.

1 like

Ik ga ook naar Delete en ben ook member, kan het echt iedereen aanraden

1 like

Iemand tips over zaken die lekkere koekjes/cupcakes/brownies/… maken en deze bezorgen? Ik woon zelf niet in Amsterdam maar mijn collega’s wel en ik zou graag een doos lekkers laten afleveren op kantoor (buurt Museumkwartier) voor mijn verjaardag :slight_smile: Liefst geen taart en voor de zekerheid misschien wel een beetje warmteproof haha

Misschien holtkamp of de drie graefjes

1 like

Sea salt and chocolate, Waldo en Het Koekemannetje zijn misschien ook nog goede opties (bezorgen sowieso via Thuisbezorgd).

1 like

Of petit gateau bezorgen via uber eats?

1 like

Er was vroegah zo’n website waar je goedkoop kaartjes voor voorstellingen van diezelfde dag kon kopen, cabaret, muziek, toneel etc.
Wij noemden dat altijd Sprinten.

Iemand enig idee of dat nog bestaat?

Oh ja thanks!!! Ik zie dat toevallig iemand die ik ken er vorige maand nog een artikel over heeft geschreven als ik ff google dus het bestaat nog!

3 likes

Heerlijke dikke koeken met allerlei toppings. En ze bezorgen ook.

Voor de liefhebbers van tweedehandskleding:
Ik zag een tijd geleden een vlog van Bonnie over de Swapshop in Rotterdam en je hebt er ook eentje in Amsterdam! Niet zo groot, maar ik vond het wel kwalitatief goede kleren. Hij zit op de Haarlemmerdijk.
Hoe meer mensen er vanaf weten en kleding naartoe brengen, hoe leuker de winkel wordt!

2 likes

Heb je al bij de IKEA gekeken? Die hebben standaard de daimtaart in het assortiment.

1 like

Wat lief! Het is overigens niet meer nodig, voor het geval nog meer ff’ers gaan zoeken :sweat_smile:

Ik had uiteindelijk boodschappen thuis laten bezorgen en daar kon ik de taart ook selecteren. Wel jammer want ik haalde die taart wel eens gewoon als toetje en bestel nooit boodschappen verder.

2 likes