Het Amsterdamtopic

Heeft iemand nog aanraders voor chille kappers, niet al te duur. Ik woon tijdelijk in Amsterdam en moet heel nodig mijn uitgroei laten bleken en tonen :grimacing:

Weet iemand toevallig leuke plekken voor een leuke bijbaan in Amsterdam? Liefst niet per se echt horecawerk, maar wel voor in de avond en in het weekend :slight_smile:

Kijk anders even op indeed! Ken je dat?

Bubblekid (de pijp) vind ik altijd fijn voor blonderen maar zijn niet per se bijzonder goedkoop. Voor zo ver ik weet gaan die twee ook niet samen maar ik lees graag mee met de tips.

1 like

Ik ben volgend weekend in Amsterdam en op zoek naar wat tips voor avondeten. We houden wel van wat fancy, alles huisgemaakt, natuurwijntje, beurre noisette, desembrood die kant op zeg maar. Iemand tips? Aanraders voor cocktail plekken, ontbijt plekken of vintage shoppen zijn ook welkom :slight_smile:

Weet niet of dat nog steeds kan maar ik ging vroeger wel eens naar delete academy, voor de angels om te oefenen. Scheelt een hoop geld

Corner store, bambino, bak, cafe binnenvisser, cafe modern, bar pif, choux, alba schenken allemaal natuurwijn :heartbeat: gertrude en cafe parlotte vind ik ook erg leuk!
En gartine is echt m’n aller lievelingsplek voor ontbijt/lunch, dignita en stek is ook een aanrader

4 likes

Dank, ziet er allemaal goed uit! :heart_eyes:

1 like

Cafe modern!!! Allerlievelings en niet schrikbarend duur. Kun je een nachtje slapen en de ochtend erna koffie bij Kepler drinken.

1 like

Alba in Oost!

1 like

Misschien bij een bezorgdienst? Of een winkel op koopavond en weekenden?

1 like

Ik zie op fb bij Troost in West! Ik ben daar voor corona ook wel eens geweest, vond dat heel leuk

1 like

Gegeten bij Bambino en ontbeten bij Gartine. Beide :black_heart::black_heart::black_heart:

4 likes

Aaah gartine zo heerlijk

1 like

Weten jullie leuke restaurantjes in de buurt van park frankendael?

Merkelbach, Olido of Poesiat en Kater

1 like

De Kas, Mojo, La Vallade. Iets verder in Oost: Bar Mitts.

1 like

Ter Marsch, Cannibale Royale, Biertuin (ok niet perse een burgerrestaurant, maar 't is altijd gezellig zitten daar en ze hebben lekkere burgers)

De geitenboerderij in het Amsterdamse bos, is dat nou echt een aanrader met een peuter en klopt het dat je daar entree betaalt? Weet iemand nog wat andere plekken op max zo’n 10 minuten rijden van de Zuidas die leuk zijn om even een uurtje met een peuter heen te gaan?

Ik vind het Amstelpark leuk, daar heb je ook een kinderboerderij en een treintje waar je een ritje in kan maken (3 euro geloof ik). Voor de geitenboerderij betaal je idd een paar euro entree.