Je moet inderdaad entree betalen. Het bonnetje daarvan kun je inleveren bij het restaurant voor korting. Zonder peuter ook leuk
Wat leuk dit zeg. En qua afstand echt top. Dank je!
Ik wil binnenkort een verjaardag geven in een cafe maar heb dat nooit eerder gedaan. Weten jullie of het mogelijk is om te reserveren en een dealtje te sluiten met een cafe van bijv 15 personen voor zoveel geld? Of is dat niet gebruikelijk en laat je iedereen bestellen altijd en dat je aan het einde kijkt hoe duur het is en betaalt? Ik weet het echt niet, gaf altijd verjaardagen thuis.
Je kunt bij de meeste cafe’s wel een rekening openen en aangeven dat je tot een bepaald bedrag wilt gaan, en als die max is behaald moeten je gasten gewoon van eigen geld betalen.
Je kunt ook even kijken naar Huis van iemand anders, volgensmij zijn zij daar speciaal op ingericht
Hi! Waar in Amsterdam kan je echt leuk zitten en vegan eten? (Vast overal tegenwoordig, maar wat is nou echt een aanrader)
The meets, meatless district, soil, mr and mrs watson
Hallo, heeft iemand onlangs nog een soort wandeling met hapjes / drankjes bij verschillende eetplekken gedaan?
Dit was er veel aan het begin van Corona maar vraag me af hoe het nu is.
Morgen ga ik samen met een vriendin een dagje Amsterdam en we komen er beiden niet vaak dus andere leuke tips zijn ook zeker welkom!!
Ondertussen ga ik ook het topic doorspitten hahah
@oversized @niceanijs door jullie tip gister bij Alba gegeten en het was echt super lekker! M’n vriend was jullie ook heel dankbaar haha
Hebben jullie tips voor een pedicure? (liefst zuid/west/centrum)
All Daring in de Scheldestraat
Beauty by Megan op de Overtoom.
Bodyspice, Korte Leidsedwarsstraat.
Ik ben met m’n vriend een paar dagen in Amsterdam en we willen graag ontbijten met pancakes. Heeft iemand aanraders?
moak
Niet helemaal zeker maar heeft 3 graefjes red velvet pancakes?
The Breakfast Club (5 locaties) heeft ook lekkere pancakes
Of Mr. Stacks! Wel vegan.
Is er iemand vorig jaar wel eens naar de buitenbiscoop bij het Hermitage gegaan? Ik ga morgen maar ben benieuwd wat ik kan verwachten.
Ik ga vandaag brunchen bij Coffee & Coconuts, nooit geweest. Iemand tips voor eten (zonder vlees) en drinken (zonder alcohol)?
Vegan breakfast burrito leek me lekker, maar de pancakes ook, scrambled eggs avo ook en de not your average poached eggs. Of de french toast.