Ola, geen idee of dit het juiste topic is maar ben de wanhoop een beetje nabij.
Ik ben met spoed opzoek naar tijdelijke woonruimte in Amsterdam. €750 Max. Weet iemand hier iets?
Ola, geen idee of dit het juiste topic is maar ben de wanhoop een beetje nabij.
Ik ben met spoed opzoek naar tijdelijke woonruimte in Amsterdam. €750 Max. Weet iemand hier iets?
Heeeeel late reactie, maar heb je deze ooit nog gevonden? Ik had bij mij AH gekeken, maar daar is ie dus ook niet meer. Kocht het echt zelden, maar nu het er niet meer is, mis ik het toch wel meteen al.
Edit: ik zie nu dat ik al had gereageerd en jij ook weer op mij haha. Maar dan stel ik m’n vraag anders: weet iemand waar deze in een fysieke winkel te koop is? (Behalve Ikea)
Heee hahaha, nou ik heb 'm uiteindelijk online besteld… Doe dat eigenlijk nooit, maar had nu toch veel nodig voor m’n verjaardag. Heb de taart in de tussentijd ook nergens in de winkel gezien:(
Hoe tijdelijk is tijdelijk?
3/4 maanden. Tot Max januari.
Heeft er iemand een goede tip voor indonesisch eten bestellen?
Toko Sinar Mas op hoofddorpplein vind ik erg lekker!
Zo leuk dit topic! Ik vind Soda Hairstudio een aanrader. Altijd tevreden.
Weet iemand waar je tegenwoordig moet zijn voor een gezellig ‘clubsfeertje’ op de vrijdagavond? Wat is de place to be voor eind twintigers/begin dertigers?
Radio radio en BRET als er feestjes zijn. Ben ook wel benieuwd naar nieuwe tenten!
Heeft iemand nog aanraders voor een sauna in Amsterdam?
Ik vond sauna bij Spa Zuiver prima!
Heeft er iemand ervaring met een studentverhuisservice? Aan- of afraders? Of ergens waar ik op moet letten?
Ik heb ze zelf nooit ingehuurd maar veel vrienden wel en heb ook wel geholpen bij verhuizingen waar ze waren, volgens mij was iedereen altijd tevreden!
Thanks!!
Woont er hier iemand bij Change (of heeft gewoond)?
Nee ik heb alleen verhalen gehoord, DOE HET NIET
Kut, waarom niet??? Ik wilde graag naar die in West
Hoe ben jij aan je studiootje gekomen?
Je betaalt voor allemaal rare dingen die niet eens goed werken, zoek maar even op change op de website van het Parool.
Ikzelf heb m’n huidige appartement via Funda, als je student bent heb ik nog wel contactgegevens voor je van het complex waar ikzelf heb gewoond!
Ja, ik las het net… Volgens mij loopt die rechtszaak nog. Naja mochten ze me uitnodigen op gesprek kan ik daar altijd naar vragen.
Oh meh, Funda-huisjes gaan helaas boven m’n budget en ik ben geen student meer:( Ik moet maar gaan tinderen en hopen op de ware zodat ik een huis kan krijgen :’)
Haha ja ik had echt mega geluk dat er opeens een middenhuur woning op stond, en dat ik in de ochtend als eerste belde en gewoon als enige mocht bezichtigen
Succes met zoeken