Het Amsterdamtopic

Coba en Bacalar vind ik toch wel de besten van de stad. Rosario en MasMais vond ik erg tegenvallen…

3 likes

En @elton thanks voor de tip, maar zij zijn helaas ook dicht op donderdag! Ik heb een concert op een donderdagavond, dus ik kan niet switchen naar een andere keer.

3 likes

Bedankt voor de tip! De locatie heeft niet helemaal mijn voorkeur, maar is ook niet direct afgekeurd haha dus ik heb me maar aangemeld voor hun updates

Ik vind Los Pilones heeeeeeeel lekker

Wat kan helpen is om lid te worden van bewonersgroepen op facebook, zo zijn meerdere mensen die ik ken aan een huurappartement gekomen. Huurders die weggaan zoeken vaak iemand die bijv de vloer kan overnemen. Zelf woon ik in nieuwbouw in west (https://hureninrhapsody.nl/) en er komen best regelmatig woningen vrij. Volgens mij was het hier helaas ook wel 3,5x de huur als bruto maandinkomen.

2 likes

Ga ik doen. Is facebook toch nog ergens goed voor :sweat_smile: En onder die inkomenseis kom ik sowieso niet uit denk ik, dat geldt vrijwel overal maar moet op zich net lukken.

1 like

Even een PSA: ze zijn weer volop fietslamp controle aan’t doen in de stad!

9 likes

Weet iemand een winkel in Amsterdam waar ze leuke en originele kaarten verkopen?

1 like

Op Haarlemmerdijk.

1 like

Ik heb een cadeaukaart gekregen van mijn vrienden voor een massage bij Deco Sauna.

Iemand hier weleens geweest? Ik wil alleen een massage en geen sauna gebruiken aka niet met een handdoek rondlopen, zelfs alleen voor een massage.

Heeft iemand een aanrader voor microneedling in Amsterdam en omgeving? Zie op Google diverse salons met positieve reviews, maar twijfel tegenwoordig soms aan de authenticiteit daarvan.

Amsterdam cosmetic clinic, duur maar ze weten wat ze doen. Glowgetter is ook een goede, beetje zelfde type salon.

2 likes

Ik ben hier wel eens in de sauna geweest, maar nog nooit een behandeling gedaan. Weet niet wat je vraag is precies?

1 like

Denk je dat je voor behandeling een andere ingang kan gebruiken of moet je door het sauna gedeelte en daarmee naakt + een handdoek door die ruimte. Op de foto’s is het heel lastig te zien hoe het gebouw ingedeeld is.

Oeh hmm dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik geloof dat die niet door de kleedkamers naar binnen moesten maar via een andere kant dus dan hoeft dat denk ik niet? Maar zou ze even bellen als je het zeker wil weten.

1 like

Dankje :relaxed:

Ik moet in 't centrum van Amsterdam zijn (omgeving Raadshuisstraat) en de vorige keer kon ik nog gratis parkeren bij station Weesp maar dat kan blijkbaar niet meer :cowboy_hat_face: Heeft iemand nog een goede parkeertip? Ik vind 't geen probleem om nog met het ov te moeten dus mag ook buiten de ring (max 30 min dan). Zolang ik maar niet de hoofdprijs hoef te betalen haha. Op internet staat heel vaak ‘ruimte beperkt’ mja ik kan dat niet goed inschatten

2 likes

P&R Rai (of een andere)? Als je vanaf het centrum terug gaat met ov kost parkeren een euro.

3 likes

Beetje afhankelijk van waar je komt is er toch wel een p en r bij een station inde buurt? Sowieso zeeburg en sloterdijk

2 likes

Jaa deze zag ik inderdaad maar stond bij dat 'ie vaak vol is :woozy_face: maar ik denk dat ik het er maar op ga wagen!

1 like