Op deze pagina staat of de P+R vol is of niet. Die op het Olympisch Stadion is vaak vol en Bos & Lommer ook. Nu ook Noord. Maar anderen wel plaats.
Als je reserveert is dit 5 euro per dag, bij Oosterdok. (Beperkte 5 euro plekken per dag geloof ik wel)
Ik ben het na de lockdowns even helemaal kwijt qua horeca hoor, wil zondag uit eten en weet gewoon echt even niet waar?? Ben beetje op zoek naar nieuwe plekken sowieso, wat zijn jullie favoriete restaurants (voor vega/vegan ook)?
Choux
Foer
Bambino
Hotel de goudfazant
Klaproos
Cornerstore
Bak
De plantage
Niet allemaal nieuw hoor, ik eet vega en dat kan bij deze allemaal heel goed, choux is mijn aller favoriet
Café Modern is ook superfijn
Ik ga morgen met mijn puberzusje naar het katten kabinet en daarna wilde we japans eten(geen sushi). Ze is helemaal gek van anime en ik dacht aan ergens ramen eten, of hebben jullie een beter idee?
Op max euweplein zit Hosokowa, ik weet niet of ze ramen hebben maar wel super lekker japans eten oa van de plaat.
Wat leeeeuk, love het kattenkabinetâ€ïž
Heeft iemand tips voor leuke exposities of musea in Amsterdam (buiten de grote drie)?
Straat!
onze lieve heer op zolder!
Fou Fow Ramen (Elandsgracht) is volgens mij goed! Of De Japanner - allerlei verschillende Japanse gerechtjes.
En anders zit er vlakbij het Kattenkabinet op de Amstelstraat ook een Wagamama, ook ramen (en meer) maar wat meer low key.
Japanese Pancake World is misschien ook leuk, daar kan je okonomiyaki eten.
Ja deze twee had ik zelf ook al opgeschreven! Bedankt voor de tips, ga ze even opzoeken!
Moet het in het centrum zijn? In Osdorp zit Mollyâs Arena, volgens mij is dat wel leuk als je van anime houdt.
Ik zou naar An gaan, zo gezellig en niet-hip
Takumi!
Ik twijfel of dit in dit topic moet of in het niet lekker in je vel. Maar ik zit in een sleur (zoals velen) waarbij ik erg somber wordt van mijn uitstelgedrag en comfortabele gevoel om alleen thuis te zijn. Ik heb laatst gebroken met mijn vaste vriendengroep en ben op zoek naar nieuwe contacten om dingen buitenshuis te doen. Hebben jullie tips voor in Amsterdam? Leuke sportplekken met mensen waar je soms iets mee gaat drinken? Vrijwilliger worden bij sportstudios om mensen te leren kennen? Brunchplekken waar je mensen ontmoet?
Wat verdrietig (of juist goed) dat je hebt gebroken met je vaste vriendengroep! Wat voor sport vind je leuk? Ik weet dat bij Tula Yoga ze altijd vrijwilligers zoeken om de studio te openen enzo, daar werken leuke meiden. Je kan ook deel nemen aan een hardloop/bootcamp groepje in bijvoorbeeld het westerpark.
Het is verdrietig maar ook goed voor me. Ik ben eindelijk voor mijzelf opgekomen en gebroken met mensen die op alles wat ik deed commentaar gaven. Weet je hoe en waar ik de hardloop en bootcamp groepjes kan vinden?