Het Amsterdamtopic

De sushi bij Ichi-e is echt top, en een fijn terras. Verder kun je naast de Ziggodome bij het JAZ hotel wel prima een snelle hap doen. Niks bijzonders maar wel gewoon lekker. Geen terras in de zon though.

Verderop, onder het station door, zit ook nog Lebkov met een terras maar die gaan volgens mij al op tijd dicht.

1 like

The traveller - het zuidoost filiaal dus. Kun je ook buiten zitten.

1 like

Ik ben gek op mochi ijs en koop het altijd bij Dun Yong. Waar kan je nog meer mochi ijs kopen om zelf te scheppen?
afbeelding

4 likes

Leuk ik heb ook Cineville!

3 likes

Is dit zo’n soort ijs dat een beetje een jelly/kauwgomachtige structuur heeft?

Deze ballen komen me bekend voor van een Chinees restaurant een keer, en zou dat nog wel eens willen eten!

Ja, de buitenkant is gemaakt van een laagje rijstvel. Super lekker gummy en zacht. En de binnenkant is gevuld met ijs.

1 like

Aah dat zijn ze dan, thanks! Ga ik ze ook kopen bij die toko die jij noemt. Sorry, nog geen antwoord op jouw vraag dus maar je hebt mij wel geholpen! :sweat_smile:

Bij mijn Albert Heijn hadden ze deze ook gewoon. (In de Pijp)

2 likes

Wat vinden jullie leuk om te doen met Koningsdag? Ik zoek wat inspiratie.
Jordaan vind ik veel te druk, apollolaan is nog wel een optie. Veel verder dan dat kom ik niet echt.

Haha ik kwam ook om inspiratie te zoeken hier. Maar ik zie dat het nog niet storm loopt qua reacties. Vind die kindervrijmarkten zo stom, liefst zou ik gewoon lekker in Noord blijven namelijk, maarja als NDSM en Van der Pek al afvallen… Jij al wat gevonden?

3 likes

Ik ga een poging Jordaan wagen

3 likes

Ik ga ook de Jordaan in. Vind ik toch altijd het gezelligst.

2 likes

Waarom vallen ndsm en pek af?? Collega vertelde net dat ze juist naar noord wil haha

Ik begin bij Westerpark en dan zie ik het wel. Jordaan vind ik vaak te druk, maar zou me niet verbazen als ik daar toch beland :smiling_face_with_tear:

2 likes

Daar zijn alleen kindervrijmarkten!! En ik haat kindere (nee grapje). Westerpark is trouwens ook kindervrijmarkt. Vrijmarkt - Gemeente Amsterdam

1 like

Loop eigenlijk altijd een rondje Apollolaan en Beethovenstraat. Soms nog richting Vondelpark.

2 likes

Neeee kut dat wil ik ook niet :sob:

Stom he :frowning:

1 like

Jeetje, bijna heel Noord is kindervrijmarkt, maar heb echt ook geen zin om naar de stad te gaan.

1 like

Zo veel kinderen wonen er toch ook weer niet in Amsterdam :joy:

3 likes

Nee het is echt overdreven. Ik boek m lekker naar mn ouders :sparkles:

1 like