Wtf NDSM is totaal geen kinderbuurt.
Dat klinkt ook leuk! Ik ga zelf nooit langs de kraampjes/kleedjes meestal rondlopen, drankje doen, bandjes etc.
Ik ga morgen op een kleedje middenin de Jordaan, want daar woont een vriendin van me. Wat op het begin heel leuk leek, maar volgens mij worden we om 11 uur al omver gelopen door alle mensen, het ligt bijna op de westerstraat. Nou ja, desnoods gooien we alles weer naar binnen en gaan we gewoon bier drinken.
Dat moet je sowieso doen (dat bier drinken), vandaag een uur of 2 gaat de hele menigte aan de het drinken. Maar vroeg in de ochtend vind ik het altijd wel heel gezellig en kneuterig in de Jordaan. En veel mensen echt geïnteresseerd in spulletjes. Succes!
Ik ga zondag naar een concert in Paradiso en ik wilde met de trein gaan maar de laatste trein naar mijn stad gaat op zijn laatst als het concert nog bezig is. Nu overweeg ik om met de auto te gaan, heeft iemand een idee waar ik dan een beetje betaalbaar kan parkeren? Mag natuurlijk wel iets kosten maar in de binnenstad zie ik prijzen van €50/€60. En dat ik dan evt met ov handig van/naar Paradiso kan komen.
Al vaker gedeeld:
P+R is goede to van @Banananana , maar welke handig is, hangt beetje af van wat je vandaan komt. Er zijn er meerdere, en sommige zitten vaak vol (bij Olympisch stadion bijv).
Een andere tip is: Wij zijn ParkBee – Goedkoop, Duurzaam en Mobiel Parkeren in Nederland! Daar kun je soms goede deals vinden.
Voor Max 4 uur dacht ik
Voor Paradiso is P+R RAI denk ik het handigste. En dan met metro 52 naar vijzelgracht.
@jasmijntheetje Zeeburg 1 en 2 zijn vaak vol maar er is nu ook Zeeburg 3 en daar is meestal wel plek. Is een stukje terug bij de kriterion benzinepomp
Ik woon nu al een tijdje in Amsterdam en ik zou graag wat meer mensen hier willen leren kennen om naar een museum of film te gaan (Cineville). Zouden hier wat mensen het leuk vinden om met een klein groepje een keer te gaan, minimeet?
Daarnaast was ik benieuwd of iemand een hobbyclub weet in Amsterdam, ik borduur zelf en zou het leuk vinden om zo’n clubbie te vinden. Ik ken allsheeverwanted maar dat is meer in de richting van workshops om kennis te maken met borduren dacht ik?
Iemand nog aanraders op de Dappermarkt? Ben van west naar oost verhuisd en ga zo even kijken op de markt
@Koekelaar hierboven waren wel gegadigden om naar de film te gaan, lijkt mij ook wel leuk @ezw @Vaslav @MadameMignon
Ik woon ook in Oost maar ik ga niet zo vaak naar de markt. Als iemand zin heeft om naar de film te gaan, kan ik een app groepje aanmaken. Slide telefoonnummer maar in een PM en dan regel ik het verder
Tip van al mijn vleesetende vrienden: beste döner
Hun dürüm falafel is ook heel goed mocht je geen vlees eten
Ik wil je n dm sturen maar je profiel js verborgen krijg ik als melding
Oh excuses, het lukt mij niet mijn profiel aan te passen op mijn telefoon, maar ik zag dit bij de FAQ staan:
“ Vanuit je eigen persoonlijke berichten kun je iedereen via deze weg bereiken:
ga naar je profielplaatje rechtsboven en klik op het envelopje,
selecteer links Nieuw bericht/New message en vul hier de ontvanger in.”
Anders stuur ik jou een berichtje en vanavond maak ik een app groepje aan. Bedank alvast voor de reacties lieve mensen
Vita’s Friet als je zin hebt in friet, zo lekker
Ik heb een museumkaart en heb eventueel ook interesse in minimeets
Superleuke eerst filmmeet gehad met @Krabpaal en @Aloha
We waren naar The Northman geweest en geven het 4/5, ik geef nog een extra punt omdat Skarsgård, tjah Skarsgård is in al zijn glorie. We gaan hopelijk weer een keertje binnenkort dus een warme welkom voor eenieder die zin heeft om mee te gaan naar een film in Amsterdam.
Stuur maar een pm als je in de groepchat wilt.
Edit: puntenscore aangepast
Weet iemand een goede autorijschool in oost? Of ergens anders in Amsterdam, als ze me maar in oost willen ophalen. Ik moet er maar eens aan gaan geloven