Ja, ik ben vorig jaar naar die op de middenweg gegaan. Zag er allemaal schoon en nieuw uit. Les was oke, maar aan het einde bij de cooldown waren de leuzen een beetje te mindful. Doordat er 11 ‘rondes’ zijn weet je wel hoever je bent in de workout. Dat vond ik dan wel weer fijn.
Geen ov chip? Lijkt me erg onhandig als je dagje Amsterdam doet en naar ziggo dome moet eind van middag
Je kunt gewoon dagkaartjes kopen bij de GVB
Ah goed om te weten, thanks! Vond het je zwaar? Ik twijfel om morgenochtend naar de les van 7:00 te gaan haha
Ben je gegaan?
Je mag 1x raden
Ik zit er ook aan te denken om naar round11 te gaan aangezien trainmore helaas helemaal gestopt is met boksen. Weinig andere boksscholen in de buurt die ‘s ochtends ook lessen hebben.
Boks ouwe
Wat zijn goede pizzeria’s voor afhaal of bezorgen in het centrum? En dan bedoel ik echt centrum centrum, dus rond de Dam.
Ohh La Perla, die was ik vergeten. Goeie inderdaad, dank je!
La Zoccola del Pacioccone! Mijn favoriete pizzeria in het centrum.
En wat is er dit hemelvaartweekend allemaal te doen behalve rollende keukens?
Elk merk heeft zowat een sample sale volgens mij
Fete du champagne in Rembrandtpark, Pure Markt op zondag in Park Frankendael (niet specifiek dit Hemelvaart weekend)
Ik drink eigenlijk nooit milkshake dus aan mijn suggestie heb je wrs niks (namelijk: MacDonalds)
Maar ik heb dus eens gezegd dat je m’n e-bike mag lenen. Dat aanbod staat nog steeds hoor. Weet alleen niet of je er nog iets aan hebt. Ik woon iig nu ook in oost.
ik ken alleen nog burger 'n shake op de linnaeusstraat, vond ik wel lekker maar ik ben geen connaisseur!
Waldo, Petit Gateau, Majesteit Taart.
Remy’s in Blaricum! Ik kan je zo een hele collectie sturen van alle gebakjes die ik daar ooit heb gehaald.
In Amsterdam le petit deli, huize van wely en my little patisserie
Petit Gateau idd, en anders Tout. Vooral de oranje taart (gateau Sacha) is erg lekker.
——-
Waar gaan jullie graag naartoe om koffie te drinken? Het belangrijkste vind ik dat je er fijn en ruim kan zitten, dus niet zoals toki en scandinavian embassy, alhoewel ik hun koffie wel lekker vind. Coffee company, coffee & coconuts, koffiespot ken ik al.
Ik ga bijna altijd naar 4850 voor koffie, soms yusu of venu, vind dat je bij venu wel fijner kan zitten dan bij yusu