Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Persoonlijk vind ik echt wel echt fijner als influenza’s affiliatie links delen dan al die #spon. Als ik via een fijne influencer, Jennie of Merel bijv., iets vind, dan vind ik het prima om via zo’n code wat te bestellen.

3 likes

Ik vind het wel gewoon standaard. Hangt maar af van wat je thuis hebt meegekregen I guess?

1 like

Kan zijn (wij gingen zelden uit eten want groot gezin dus dure grap) maar eens je zelf +/- 25+ bent, kan je wel verder denken dan hetgeen je thuis hebt meegekregen natuurlijk.

1 like

Jill wil een hondenvijver afhuren voor de verjaardag van Pip (haar hond dus). Vieren mensen hun huisdierenverjaardag echt zo???

23 likes

1 januari en 30 mei. Wat ben jij nou voor kattenmoeder.

Was helaas geen AH spon.

68 likes

Mijn katten gaan iedere verjaardag naar een spa en daar laat ik ook hun nagels doen.
Aankomend jaar mag de oudste die 8 wordt zijn verjaardagsfeestje vieren in de Mac Donalds en de andere heeft te kennen gegeven graag naar een muizenfokker te willen.

72 likes

Laura Brijde heeft op Instagram gepost dat ze een Spaanse master in de makelaardij gaat doen. Ik vind het echt bij haar passen. Goed ook dat ze zich zichzelf blijft ontwikkelen.

30 likes

Ahh wat tof! Goed dat ze breder kijkt dan de influencerwereld. En jaloers op haar mooie Spaans.

Monica zet net zon igtv op Instagram met gelijk in beeld dat zij en die vriend van dr die mondkapjes onder hun neus dragen. Hoe focking op de hoogte ben je dan? Lekker voorbeeld ook.

4 likes

Ze schuift hem ook nog ff een stukje naar beneden om in de camera te kunnen praten :roll_eyes:

3 likes

Ik vind dat ook gewoon heel normaal. Ik geef wel vaak fooi maar puur omdat ik een onzekere mess ben die bang is om gejudged te worden als ik t niet doe. Vind het nergens op slaan, ik betaal toch voor m’n eten? En het is idd niet zoals in Amerika dat het personeel onderbetaald is.

6 likes

Misschien moet Monica ook maar eens in de voetsporen treden van Jiami en Laura Brijde en een opleiding gaan doen. Misschien krijgt ze dan ook wat meer common sense binnen. Kan ze daar ook een serie afleveringen aan wijden.

1 like

Ik vind die Robbert wel echt n leuke gozer hoor. Alleen die mondkapjes onder hun neus :woozy_face:

nou inderdaad, erg slim van haar! ik keek echt precies net naar deze vlog. ze kijkt echt naar haar toekomst, hoe is het influencerleventje over een paar jaar? en vooral in spanje?

straks is het allemaal ‘voorbij’, of krijg je geen opdrachten meer of ben je niet meer ‘interessant’ ja wat wil en kun je dan als influencer?
knap dat ze hiervoor gaat hoor, kan me ook voorstellen dat het een hele spannende beslissing is. de kosten, de tijdsinvestering, je influencerwerk ernaast etc.

3 likes

Monica laat in die IGTV ook duidelijk zien dat ze rookt (“we hebben deze speciale sigaretten gekocht met mint maar het werkt niet” ofzoiets met pakje in beeld). Echt vreemd, zie dat nooit bij vloggers. Ze verborg dat eerder altijd.

Ik zou ook eerder m’n wisselgeld laten liggen, al betaal ik nu bijna nooit meer met cash en heb ik dat ook niet op zak :sweat_smile:
In Praag vroegen ze altijd of ik bij het betalen met de kaart het bedrag wou afronden of er wat fooi bij wou doen, maar alles is daar zo goedkoop dat ik dat geen probleem vond eigenlijk. Ik doe het natuurlijk wel enkel als ik het lekker vond of een aangename ervaring had zegmaar.

1 like

Ja in Amerika staat het zelfs op het bonnetje. Is ook zo. Als je er realistisch naar kijkt is het ook bijzonder, maar gevoelsmatig blijft het “normaal”. Gek hoe dingen erin slijten, dat het een soort van norm wordt.

Hier moeten ze het ook vragen!! Bij pinnen vergeet ik het zo vaak en dan vind ik het achteraf zo gierig van mezelf. Maar om terug te gaan om 7 euro extra te pinnen vind ik ook zo wat.

1 like

Ik mis echt de tijd dat vlogs nog leuk waren om te kijken. Toen Monica net begon en alleen maar klagend in bed lag te stinken en nooit ging werken. Voelde me zo verbonden met haar.

68 likes

Kwam hier om dit te posten! Jezus zo dom.

2 likes